Er der nogen der er rigtigt meget inde i programmet Embird?

Jeg har 2 problemer.

1.
Jeg har købt grundprogrammet Embird 2008 i dansk version og har nu købt Font Engine, men har problemer med at få lagt mine plug-ins ind, på de alfabeter jeg har købt.

Jeg kan se på den vejledning der er på hjemmesiden www.secretsof.com , hvor jeg har købt programmerne, at man skal downloade alle de alfabeter der er og når så man har købt plug-in´s til det enkelte alfabet, så skal man bare skrive plug-in nr. ud for alfabetet.

Men mit problem er at når jeg har downloadet alfabeterne, så pakker jeg dem ud men de kommer ikke ind i Embird, så jeg kan se dem i tilgængelige plug-in´s og dermed få lagt det nummer på så jeg kan bruge alfabetet.

Er der nogen der har en god løsning på dette?

Det skal lige siges at jeg har fået det plug-in nr til at virke for Font Engine, så den fungerer fint og jeg kan se alle bogstaver i de forskellige fonts jeg har på pc´en.

Ellers er jeg nok nød til at kaste mig ud i at skrive til dem, men det er jo på engelsk og det er jo lidt af en udfordring :o)

2.
Derudover har jeg også det problem at jeg har købt nogle fonts da jeg fik maskinen for 1,5 år siden, men dem kan jeg heller ikke lægge ind.

Der bliver forklaret at når de er lagt rigtigt ind så vil de være markeret med blå skrift, så man kan se forskel på dem der er på ens Font Engine og dem man selv har købt andre steder.

Men jeg kan heller ikke få dem ind, hvordan gør jeg det?

Håber der er nogle super brugere i dette program herinde, der kan hjælpe.