Inspireret af Lillepep' engle har jeg hæklet noget der ligner.. næsten. Jeg er ved at lave julekalender til mormor og en gammel moster, så de får englen som ophæng. Opskriften ligger på min hjemmeside.
Hilsen - Lena
|
|
|
Inspireret af Lillepep' engle har jeg hæklet noget der ligner.. næsten. Jeg er ved at lave julekalender til mormor og en gammel moster, så de får englen som ophæng. Opskriften ligger på min hjemmeside.
Hilsen - Lena
Jeg kan da også prøve at ligge min opskrift ind, når jeg lige har lidt mere tid....
Så er der lidt at vælge mellem.....
Dejligt at I vil dele de smukke engle :)
Lena, jeg kan ikke umiddelbart finde din hjemmeside adresse? Lillepep - håber du finder tiden inden vi går ind i julemåneden. Dine er nemlig også ret søde :)
Hjemmesiden hedder kig i profilen
Sidst redigeret af hundeuld : 09-11-2008 kl. 07:19 Årsag: Link fjernet fra indlægget
Medlem af falkegruppen
Jeg prøver lige:
hoved. 5 luftmasker, saml til ring. 3 luft masker, 10 stg masker i ringen. saml med 1 kædemaske i den øverste luftmaske. 4 luftmasker og 2 dobb stg masker i "hul" ved kædemasken, 3 dobb. stg masker i næste "hul" vend. 2 luftmasker, 1 stg. maske i første mellemrum, 1 stg. maske i næste mellem rum, 2 stg. masker i miderste mellemrum, 1 stg maske i næste mellemrum, og 2 stg. masker i sidste mellem rum. Vend 3 luftmasker fastgør i første maske, 3 luftmasker fastgør i næste maske, fortsæt rækken ud og afslut med 3 luftmasker fasgør i sidste maske.
bryd garnet.
Jeg starter med det nederste af vingen
3 luftmasker, 1 stg maske, fastgør.
1 dobbelt stg. maske fastgør (2 gange) og slutter med en 3 dobb. stg. maske. Det er det der giver "spidsen" på vingen......
Håber det er forståligt, men jeg er ikke så meget inde i hækleopskrifter, har det i hovedet, og så kan det være svært at formidle på skrift.....
Sikke nogle fint englekort.
Mit svar til dig Elseknits er slettet af administratoren - glemte lige at man ikke må linke - undskyld administrator!
Men jeg kan så sige, at den er meget nem at gætte - prøv det!
Elin
Medlem af falkegruppen
Undskyld -sådan er det, når man er ny. Jeg har lagt min hjemmesideadresse på min profil nu og i har gættet rigtig -den er super nem.
Fortsat god søndag - Lena