Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: Mine hæklede engle, på julekort

Tilmeldingsdato
    02 Nov 2008
    Geografisk sted
    Dyssegaard
    Inspireret af Lillepep' engle har jeg hæklet noget der ligner.. næsten. Jeg er ved at lave julekalender til mormor og en gammel moster, så de får englen som ophæng. Opskriften ligger på min hjemmeside .

Hilsen - Lena
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

lillepep Gæst
    Jeg kan da også prøve at ligge min opskrift ind, når jeg lige har lidt mere tid....
    Så er der lidt at vælge mellem.....

Elseknits Gæst
    Dejligt at I vil dele de smukke engle :)
    Lena, jeg kan ikke umiddelbart finde din hjemmeside adresse? Lillepep - håber du finder tiden inden vi går ind i julemåneden. Dine er nemlig også ret søde :)

Tilmeldingsdato
    06 Oct 2007
    Geografisk sted
    Odder
    Hjemmesiden hedder kig i profilen
    Sidst redigeret af hundeuld : 09-11-2008 kl. 07:19 Årsag: Link fjernet fra indlægget
    Medlem af falkegruppen

lillepep Gæst
    Jeg prøver lige:

hoved. 5 luftmasker, saml til ring. 3 luft masker, 10 stg masker i ringen. saml med 1 kædemaske i den øverste luftmaske. 4 luftmasker og 2 dobb stg masker i "hul" ved kædemasken, 3 dobb. stg masker i næste "hul" vend. 2 luftmasker, 1 stg. maske i første mellemrum, 1 stg. maske i næste mellem rum, 2 stg. masker i miderste mellemrum, 1 stg maske i næste mellemrum, og 2 stg. masker i sidste mellem rum. Vend 3 luftmasker fastgør i første maske, 3 luftmasker fastgør i næste maske, fortsæt rækken ud og afslut med 3 luftmasker fasgør i sidste maske.
    bryd garnet.

Jeg starter med det nederste af vingen
    3 luftmasker, 1 stg maske, fastgør.
    1 dobbelt stg. maske fastgør (2 gange) og slutter med en 3 dobb. stg. maske. Det er det der giver "spidsen" på vingen......
    Håber det er forståligt, men jeg er ikke så meget inde i hækleopskrifter, har det i hovedet, og så kan det være svært at formidle på skrift.....

Elseknits Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af elin Se meddelelser
    Hjemmesiden hedder kig i profilen
    Elin, jeg kan ikke se 1000ideer's hjemmeside på hendes profil... Kun e-mail, men ingen hjemmeside...

mutti Gæst
    Sikke nogle fint englekort.

Tilmeldingsdato
    06 Oct 2007
    Geografisk sted
    Odder
    Mit svar til dig Elseknits er slettet af administratoren - glemte lige at man ikke må linke - undskyld administrator!
    Men jeg kan så sige, at den er meget nem at gætte - prøv det!
    Elin
    Medlem af falkegruppen

Elseknits Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af elin Se meddelelser
    Mit svar til dig Elseknits er slettet af administratoren - glemte lige at man ikke må linke - undskyld administrator!
    Men jeg kan så sige, at den er meget nem at gætte - prøv det!
    Elin
    Tusind tak for mailen Elin - ja den er lige ud af landevejen kan jeg konstatere(50)
    Lillepip - tak for opskriften. den skal også prøves

Tilmeldingsdato
    02 Nov 2008
    Geografisk sted
    Dyssegaard
    Undskyld -sådan er det, når man er ny. Jeg har lagt min hjemmesideadresse på min profil nu og i har gættet rigtig -den er super nem.

Fortsat god søndag - Lena

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •