Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: masker

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    2. omgang (uden at vende håndarbejdet - hele tiden forsiden mod dig selv/mig selv):
    Jeg samler alle 25 masker op på strikkepinden igen fra venstre mod højre i bageste maskeled. Første maske er sidste maske fra sidste omgang, der bare bliver sat direkte på strikkepinden. Men kun i de 5 fastmasker (jeg springer kædemaskerne over).

Det virker faktisk ikke så svært venner!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Så er jeg færdig med 2. omgang!

Man skal bare samle maskerne op og hækle tilbage i "ringe".

Det er slet ikke så "ringe" at finde ud af!

Nu er det jeres tur!

Rysse Gæst
    Det lyder svært. Har du ikke et billede af prøveklud ??

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Nej, desværre, Rysse!
    Jeg har ikke et af de kameraer, som jeg kan forbinde med computeren og lægge billederne direkte ind. Jeg skal først have filmen/billederne fremkaldt, før jeg kan skanne dem ind i min computer og oploade dem i Photobucket. Så der går nok lidt tid inden I kan se prøven!

Men den ligner det første billed meget godt. Bortset fra, at min hækling er lidt tættere, fordi det uldgarn jeg bruger er tykkere end det, der er brugt på billedet. Prøven på billedet er jo temmelig "luftig" på grund af det tynde garn.

Det er "Vandhundens" billed på side 1, jeg henviser til.

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herning
    så har jeg været ved at lave en strikke/ hækle prøve på påfuglemasker men jeg tror bare at det ville blive meget flottere hvis jeg havde brugt en større strikkepind, den jeg har er kun en størelse 15 og hæklenål 2,5 og der anbefales en størelse 25 strikkepind og 4 i hæklenål i det mønster jeg har ellers er mønsteret ret enkelt at lave

Anna
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Tak for billedet, Anna!
    Din prøve er nøjagtig magen til min bortset fra, at jeg bruger lilla uldgarn. Min strikkepind er kun nr. 9 og hæklenålen er 2,5. Det betyder nok ikke så meget, når det bare er en prøveklud vi laver.

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ja, Anna!
    Det er faktisk ikke så svært at finde ud af at lave.

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Jeg synes, at alle garn-aholic- og shop-aholic-damerne snart skulle prøve noget af alt deres garn på denne spændende strikke/hækle metode. I kan bare lave endnu ét af jeres mange sjaler!

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Nu har jeg fundet ud af, hvordan jeg kan poste et billed fra min computer. Så nu kan jeg selv poste den lille prøve, jeg lavede (den bliver ikke større her hos mig, da jeg skal bruge garnet til noget andet).

Hvor er nu det, jeg skal klikke på? Jeg så det lige før i en anden tråd, hvor jeg skulle poste en besked! Den er fundet!

Her er den:

Øv!!! Det tager 500 år, at uploade det til denne plads. Jeg giver op!!!!!!!!!!! Nu har jeg prøvet 2 gange!!!

OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nu har jeg fundet ud af, hvordan jeg kan poste et billed fra min computer. Så nu kan jeg selv poste den lille prøve, jeg lavede (den bliver ikke større her hos mig, da jeg skal bruge garnet til noget andet).

Hvor er nu det, jeg skal klikke på? Jeg så det lige før i en anden tråd, hvor jeg skulle poste en besked! Den er fundet!

Her er den:

Øv!!! Det tager 500 år, at uploade det til denne plads. Jeg giver op!!!!!!!!!!! Nu har jeg prøvet 2 gange!!!
    Måske er billedet for stort og skal formindskes

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •