![]() |
![]() |
|
Søde ting, I har lavet af lapperne.
Jeg har også rost jer på Familie Journalens face book side. Jeg skrev, at det er nogle af de dygtige dame på Rokke.dk, som laver ting af lapperne.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hold da helt op,af for jeres store arbejde
![]()
KÆMPE
!!!
FANTASTISK ARBEJDE..
Og så er det lidt sjovt når man kan få øje på sine "egne" lapper...!!![]()
Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..
Hvor er det et stort og flot stykke arb. I gør.
![]()
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.
Helvig..stort flot arbejde
Nette strik og morstrik.. jeg havde slet ik fantasi til at bruge lapper på den måde ..
![]()
Så blev 8 lapper forvandlet til 2 huer hue.jpg hjerter.jpg
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
hvor er de flotte, fortæl fortæl hvordan, synes jeg kan skimte et kryds i toppen, er det rigtigt????????
Hvid
4 lapper der er hæklet sort rundt om og 2 stropper som kors over hoved,fornede på huer er der en fastmask kant og en række muslinger - toppen 9 halvestangmasker 32 rækker x 2 kan bruges både af mænd og kvinder.
Rød:
4 lapper der også er hæklet sort om og derefter en rækkefast masker og 1 række muslinger i den ene kant foroven 1 række fastmasker og så 5 luft masker ned i hver anden maske og når omgangen er færdig 5 luft masker ned i hver bue indtil den ønsket længde er nået.![]()
Sidst redigeret af hundeuld : 07-11-2011 kl. 12:47
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne