Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 30 af 53 FørsteFørste ... 10202627282930313233344050 ... SidsteSidste
Viser resultater 291 til 300 af 527

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2011 nyt idag 26/12 Gammel smølf *1006*

Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Åååååhhhh hvor er hun skøn....har du husket at skrive mønster ned??
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    ja hun er da vild herlig
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Åååååhhhh hvor er hun skøn....har du husket at skrive mønster ned??
    Bubbihund opskriften på selve smølfen er fra et link du vist fandt frem for nylig, også har jeg selv måtte se billeder af Smølfine for at få hende til at ligne, nej jeg har ikke skrevet smølffines kjole ned men jeg skal nok gøre det og der kommer jo flere når jeg får tid, nu fik jeg lige en lille haste sag oven i de pojekter jeg har som skal være færdige her den 24 september så det bliver først derefter der skrives noget rent herfra

Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Du skal bare tage den tid det tager - ja, jeg tænkte nok, at smølfen var fra den blog jeg har linket til. Men jeg synes bare du er sluppet rigtigt godt fra kjolen og skoene...så det er bare det jeg er nysgerrig på. Men ved godt, at du har travlt iforbindelse med din venindes fødselsdag, så jeg kan saaaaaagtens vente
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Du skal bare tage den tid det tager - ja, jeg tænkte nok, at smølfen var fra den blog jeg har linket til. Men jeg synes bare du er sluppet rigtigt godt fra kjolen og skoene...så det er bare det jeg er nysgerrig på. Men ved godt, at du har travlt iforbindelse med din venindes fødselsdag, så jeg kan saaaaaagtens vente
    TAkker søde Bubbihund for rosenn af kjolen og skoene, jeg syntes også det er vigtigt at det skal ligne så meget man nu kan og samtidig skal det også være enkelt så alle kan komme til at lave dem. Gammelsmølf glæder jeg mig til at skal lave så det ender nok med at blive en af gaverne til min veninde også

cubik Gæst
    Jeg tilslutter mig koret....hun er bare så FLOT

Fik jo fornøjelsen af at se hende in natura i går

Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Wooow, jeg er helt vild med dine lysestager.. Hvordan har du lavet dem? hæklet to stykker, også sat sammen?
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af CarinaHorsmark Se meddelelser
    Wooow, jeg er helt vild med dine lysestager.. Hvordan har du lavet dem? hæklet to stykker, også sat sammen?
    Ja carina lige præsis og kun 2 rækker fast masker for de må ikke blive for høje så de kommer til at brænde, helt enket og sjovt at lave.

Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Ja carina lige præsis og kun 2 rækker fast masker for de må ikke blive for høje så de kommer til at brænde, helt enket og sjovt at lave.

Jamen det lyder jo helt enkelt og nemt.. Det må jeg lige prøve at lave en dag
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af CarinaHorsmark Se meddelelser
    Jamen det lyder jo helt enkelt og nemt.. Det må jeg lige prøve at lave en dag
    Jep bare kom igang jeg slog 50 lm op og hæklede 2 rækker fm og hæklede 2 stk så var der plads til 4 fyrfadslys og man kan jo bare lave den lige så lang som man har lyst til. Jeg har tænkt det kunne være sjovt at lave den som kalender lys

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •