Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 12 FørsteFørste ... 789101112 SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 118

Emner: Livets gang på depotet

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Og nu skal i se hvordan det foregik

Vi da pakket stikket uden uden det helt store hoved brudtdc1.jpg og fik sat clipsen itdc2.jpg, men nu skulle den så over på maskinentdc3.jpg hurra det lykkes tdc4.jpgvi er kommet på nettet på hoved depotet, og hvorfor vi er så glade for det kommer i næste indlæg.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Vi har flyttet hele kigkassen.dk ud i selve rummetkig4.jpg lige ved computerenkig3.jpg, så ind og se hvad der er bestilt, og så pakkers der og så er det hurtiger at få ordnet det, vi elsker tids besparelserkig1.jpg navn på hver kasse kig2.jpgsom er en side på nettetkig5.jpg
    Tak for idag Jens - morstrik og Vagn
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk

lenemormeinild Gæst
    For et flot stykke arbejde i igen har fået lavet
    Hvor ser det bare godt ud

jannie Gæst
    hvor ser det godt ud og hvor har I været flittige til jer for jeres store arbejde

Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Hvor ser det godt ud.
    Og sikke et stykke arb. I gør.

Tak for billederne, så jeg kan følge mede i hvad der sker, selvom muligheden for at besøge stedet ligger lidt langt ud i fremtiden.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Det ender da med, at I to bliver nogle rigtige "nethajer"

Rysse Gæst
    Det ser bare godt ud. Men sikken et kæmpe arbejde der er lagt i. Hip Hiip Hurra for Jeres store indsats.

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Så fik vi besøg fra Bornholm på depotet, det var Erik ( Zep's mand) der kom for at hente tingene til krisecenteret på Bornholm, og ja så satte han ellers også printeren til computer og ordnede det, så nu har vi printet det første ark ud. TAK Erik

Så skulle hende der sidder ved tasteturet jo lige ind på nettet, for at samle en order der var kommet til kigkassen.dk ved i man skal bruge en pinkode for at få det mobile net til at kører......... NU ved jeg det.

Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Vved i man skal bruge en pinkode for at få det mobile net til at kører......... NU ved jeg det.
    Jeps.. og du skal give den pinkoden hver gang du logger på...
    Så undgår man at een person stjæler den lille USB og bruger den selv...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Ja det kan jeg jo godt se og det er så dejligt at blive klogere for hver dag der går, bare så ens hoved kan holde til det

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •