Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Mål på build-a-bear kanin??

liliestjerne Gæst

Mål på build-a-bear kanin??

Jeg håber der sidder nogle mødre/bedstemødre ude bag skærmen som kan hjælpe mig med målene på build-a-bear kanin.

Jeg vil prøve at strikke en lille jakke til den og det er jo ikke så nemt uden mål.

De mål jeg søger er:

Hals omkreds
    Brystmål
    Ryg længde
    Arm længde.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Alle build a bear bamserne har samme mål, så hvis du finder en opskrift dertil kan du gå frem efter den......
    Ellers skal jeg se om jeg kan finde en og måle, men lover ingenting - da mine nu er så store at de har gemt dem "lidt" af vejen.....

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mini123 Se meddelelser
    Alle build a bear bamserne har samme mål, så hvis du finder en opskrift dertil kan du gå frem efter den......
    Ellers skal jeg se om jeg kan finde en og måle, men lover ingenting - da mine nu er så store at de har gemt dem "lidt" af vejen.....
    Desværre har jeg ingen mål på kaninen

Jeg er ikke enig om at Buld-A-Bear er ens i størrelsen for jeg har selv for år tilbage købt en bamse og så har jeg lånt en lyserød pudel den er lidt længere i benene feks og slanker og en isbjørn som har ultra korte ben og mindre hovede. De bliver jo også fyldt forskelligt alt efter ønske
    Alle 3 bamser jeg har liggende lige pt er Buld-A-Bear og lavet inden for same år ved jeg.
    Der er nogle bamser som laves lig pt som er smallere end min.

Men jeg har god arfaring med at bruge opskrifter fra Baby born blot bruger jeg ½ nr tykker pinde og garn der passer til ¨så passer tøjet blot skal man huske huller til hale og øre:-)

Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Desværre har jeg ingen mål på kaninen

Jeg er ikke enig om at Buld-A-Bear er ens i størrelsen for jeg har selv for år tilbage købt en bamse og så har jeg lånt en lyserød pudel den er lidt længere i benene feks og slanker og en isbjørn som har ultra korte ben og mindre hovede. De bliver jo også fyldt forskelligt alt efter ønske
    Alle 3 bamser jeg har liggende lige pt er Buld-A-Bear og lavet inden for same år ved jeg.
    Der er nogle bamser som laves lig pt som er smallere end min.

Men jeg har god arfaring med at bruge opskrifter fra Baby born blot bruger jeg ½ nr tykker pinde og garn der passer til ¨så passer tøjet blot skal man huske huller til hale og øre:-)
    Lene du har ret i det med målene - det kommer jo helt an på hvor meget man vil have fyldt i dem også. Build a bear er jo personlige og individuelle MEN i store træk passer de tøj med babyborn.
    Ellers har Mikkeline nogle gode strikkeopskrifter til dem og jeg ved at HV også har haft en del så der kan googles opskrifter.

Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Tjae - de 4 forskellige vi har passe da hinandens tøj, og når de har ønsket sig tøj til dem - har vi da heller ikke haft problemer.....
    Men så hjælper det jo ikke at jeg måler tøsens kanin, hvis den ikke er stoppet så godt som den du skal strikke til.......
    Så vil det jo alligevel give andre mål

Tilmeldingsdato
    12 Dec 2009
    Geografisk sted
    6700 Esbjerg
    Jeg kan låne en kanin til vi ses. Knus Gurli

Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af liliestjerne Se meddelelser
    Jeg håber der sidder nogle mødre/bedstemødre ude bag skærmen som kan hjælpe mig med målene på build-a-bear kanin.

Jeg vil prøve at strikke en lille jakke til den og det er jo ikke så nemt uden mål.

De mål jeg søger er:

Hals omkreds
    Brystmål
    Ryg længde
    Arm længde.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe
    Så har jeg lige målt Christine.
    Hals 30cm.
    Bryst 43cm.
    Ryg til halen 14cm.
    Ærme ca. 12cm.

Håber dette kan bruges.

Inger
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

liliestjerne Gæst
    Rigtig mange tak for alle jeres svar, så kan jeg snart komme i gang :)

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •