Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 18 af 23 FørsteFørste ... 8141516171819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 229

Emner: Strik sammen FLETTE SJALET.

Tilmeldingsdato
    19 Jan 2011
    Geografisk sted
    Næstved

fletsjal..

Åhe jeg har slet ikke fået begyndt på det endnu

Men det er da lærerigt at se og hører om jeres måde at håndtere sjalet på men hvor er de flotte dem jeg har set færdige og hvilke farver ...skal nok komme ind med mit når jeg kommer igang ..

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Jo Lene, det er det jeg har brugt, flette et stykke, samlet masker op, og igen flettet et stykke,osv, klik på foto. Vedhæftet fil 54424 sikkerhedsnålen markerer min midterste fryns, vær omhyggelig med at den passer.

Kik på bagsiden, ind imellem, for at se om der er glemt,(tabt) en fryns.
    Jeg mente sikkerhedsnåle til at holde på frynserne med, når de er flettede og skal samles til strik igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg mente sikkerhedsnåle til at holde på frynserne med, når de er flettede og skal samles til strik igen.
    Der synes jeg der er hurtigere og nemmere at sætte en knapnål i. en sikkerhedsnål skal jo lukkes, der er 194 frynser Lene, så det er mange gange at lukke og lukke op igen, når der skal samles masker op. og sætte flere frynser på en sikkerhedsnål, er heller ikke så let, for så kan man ikke se om man har flette rigtigt, og er der fejl kommer det ikke til at passe når man når til midten.

Men det er selvfølgelig op til hver især, hvordan man ønsker at lave dette. i opskriften bruges der en rundpind, det startede jeg med, ved det første sjal, men det blev jeg hurtig træt af, da frynserne rykkede sig, lå for tæt. det synes jeg var træls at arbejde med, derfor fandt jeg på det med flamingo pladen,nem at sidde med, let at stikke knappenåle i, det kan selvfølgelig også være en fast pude. jeg har lavet flette mønsteret 8 gange i alt, på den måde.4 sjaler, 2 pandebånd, 1 dukke kjole.

Tilmeldingsdato
    17 Mar 2010
    Geografisk sted
    4652 Hårlev
    uhh jeg er altså færdig med flettesjalet og har også brugt det meget Men jeg er desværre ikke så god til at huske at få taget billeder så det må jeg prøve på at få gjort Jeg synes det er så hyggeligt at se alle de forskellige sjaler, for jeg kan let gro fast i mit eget farvemønster men når man så ser de andre så kan jeg se at det hele ikke altid behøver at være blåt
    Det er så rart :)

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    nu blev jeg da endelig færdig med det forbandede sjal........... og hvad ser jeg så........ det ser helt forkert ud i overgangen ved flet... har set alle jeres billeder igennem og det ser ud som om jeg IGEN har lavet en eller anden fejl.. men nu bliver det altså ikke lavet om.... tager et billede i morgen og så færdig med det..
    Tillykke med at du blev færdig, pyt med fejlen, din er bare unik, og en speciel Lykke udgave, vi vil meget gerne se den alligevel.

Især da du har bøvlet så meget med den.
    Husk det er fejlene man lærere allermest af.

Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Jeg tror aldrig jeg bliver færdig.

Jeg havde noget garn som jeg ville lave det i.
    Jeg var ikke tilfreds og gik op i pinde størrelse.
    Halvt færdig besluttede jeg at det heller ikke gik.
    Har købt noget andet garn, så nu går jeg igang igen.
    Hilsen Musse

Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    færdigt håndarbejde 001.jpgja så er det endelig spændt ud og selvfølgelig er uheldene ikke overstået endnu, har vendt det på vrangen... må sige at jeg vil ånde lettet op når min søster får det på torsdag...så er jeg da a med det. suk..
    nå hvad skal jeg så lave......
    knus lykke

Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Hvad med Candle Flamesjalet ?

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    færdigt håndarbejde 001.jpgja så er det endelig spændt ud og selvfølgelig er uheldene ikke overstået endnu, har vendt det på vrangen... må sige at jeg vil ånde lettet op når min søster får det på torsdag...så er jeg da a med det. suk..
    nå hvad skal jeg så lave......
    Du må gerne låne min to do liste....

Dit sjal er da bare flot, vi ser ikke fejlene, jeg er sikker på hun nok skal blive rigtig glad for det.

Tilmeldingsdato
    27 Oct 2008
    Geografisk sted
    Palmela
    Det er da blevet super flot , og skon farve.

Hilsen
    Lis

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •