Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: På vej mod jul...

Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Jeg har da allerede kreeret det første julekort ;-) Men pakningen med perlebroderierne, har nu også lagt i et par år og ventet
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Og nu skal jule bitteren sættes over memlig valnød bitter...her i august, så er den klar til jul...

http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=10390
    Bliver der prøvesmagning?
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Jeg stak idag lige næsen ned i kirsebærsnapsen, der blev sat over forleden dag. Selv gemalen måtte indrømme, at den allerede duftede af jul
    og Julemor

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    Bliver der prøvesmagning?
    En ved aldrig hvad en anden kan finde på...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Ingen kirsebærsnaps i år. Borte har taget bærene - bliver det mon så jul
    og Julemor

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    En tvivler om der bliver en valnødde snaps i år, der er tyveknægte i vores valnødde træ... det er den lille røver egern der er røveren, han farter frem og tilbage...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk

lillebi Gæst
    Vi er også småt begyndt her i hytten at tænke på julen Der er små pakker klar til gavekalenderen til Signe og jeg er begyndt at planlægge hvad de forskellige skal have i gaver, som i år udelukkende er hjemmelavet gaver i form af sokker, tørklæder og sjaler. Vi bliver kun 3, til at holde juleaften, så det bliver en fredelig jul (holdes d. 23, da jeg skal på arbejdet d. 24)
    Men jeg glæder mig som et lille barn til at pynte op og til at gå og nyde mine mange fridag i december, med julebagning og godter og hyggen til advent.

lenemormeinild Gæst
    Julen er da bare skøn og den kan jo gøres lidt længer ved at forberede sig i lang tid om en masse kreationer. Her er jeg hele tiden igang med at strikke og hækle julegaver andre kan købe fordi de godt kan lide hjemmelavet ting men uha i år jeg syntes der er rift om mine nørklerier men det er jo bare dejligt, jeg burte måske bare være blæksprutte så kan jeg da nå lidt mere

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Jeg syntes det er dejligt sådan at sidde og lave gaverne i fred og ro i god tid, der er bare et problem........... man skal lade være med at give dem før tid, det har jeg det svært ved, nu er det jo færdigt, så kan de lige så godt få det, er der nogen af jer andre der også har det sådan

lillebi Gæst
    JA,Jeg kender udemærket problemet. Min "svigerdatter" ønsker sig en vamset tyk trøje og har mere eller mindre fået betilt den hos mig og jeg ved at hvs jeg får den færdig i al for god tid så får hun den før tid og så skal jeg finde på noget nyt eller Signe der gerne vil have et par sokker i en bestemt farve, vupti ligger de i skabet istedet for at jeg gemmer dem til hende

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •