Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 30

Emner: djævle huen fra gros blog

lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MetteB Se meddelelser
    Kan man mon med fordel strikke denne på strømpepinde?
    Ikke at jeg kan (men kan vel læres....), men kan ikke lide at sy sammen og tænker det måske er rarest for baby at have den på uden syning i nakken?
    Strik den på rundpind og slå en maske mindre op. Jeg strikker den altid på rundpind netop for at undgå sammensyning.

Til Johnna > Bare klik på linket der er her i tråden. Eller google på "gros djævlehue"

MetteB Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Strik den på rundpind og slå en maske mindre op. Jeg strikker den altid på rundpind netop for at undgå sammensyning.

Til Johnna > Bare klik på linket der er her i tråden. Eller google på "gros djævlehue"
    Bruger du så magic loop til sidst Lis? For så må jeg vist hellere øve mig på det...
    Hvor lang rundpind bruger du?
    Har tænkt på dig, men tiden er så knap med 3 små i huset og jeg vil helst , men bør nok mere om aftenen...
    Knus Mette

lis ai Gæst
    Bruger du så magic loop til sidst Lis? For så må jeg vist hellere øve mig på det...
    Hvor lang rundpind bruger du?
    Har tænkt på dig, men tiden er så knap med 3 små i huset og jeg vil helst , men bør nok mere om aftenen...
    Knus Mette
    Hej Mette. Jeg må indrømme at jeg bruger strømpepinde tilsidst; Men ellers mellem 40-60cm rundp alt efter hvad der er frit i huset.
    Ja der er nok at lave med børn i huset; Men ellers tager du dem bare med.
    Og mangler du et par huer til lillemanden siger du bare til -jeg er jo i den alder, hvor man ikke bruger så meget
    Knus fra Lis

Tina Gæst
    Ja jeg kunne lige som Johnna også godt tænke mig at se et billede af denne hue.
    Er der ikke en af jer der allerede har strikket den, der kunne lægge et billede ind i tråden her ?

OPR1 Gæst
    Fundet på nettet

gros djævlehue
    gros.jpg

Og her http://hitherandyarn.wordpress.com/2008/page/6/
    og her http://larissmix.typepad.com/stitch_...knitting_baby/ - rul ned på siden

OPR1 Gæst
    Lene Samsøe har designet en lille hue, der minder lidt om Gros

http://www.hendesverden.dk/handarbej...bet-djavlehue/

Tina Gæst
    Tak for billedet Galleri

Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Jeg har og lagd den fra gros blogg.Og jeg er veldig fornøyd.Er ikke noe glad i å sy sammen.

MetteB Gæst
    Jer andre som har strikket denne, skifter i pinde eller strikker i kun med en str?

lis ai Gæst
    Jer andre som har strikket denne, skifter i pinde eller strikker i kun med en str?
    Tænker du på længde af rundpinde eller størrelsen af pinden?
    Jeg bruger samme længde af rundp. helst 40cm, da jeg ikke bruger den magiske løkke.
    Og samme størrelse p hele vejen.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •