Jeg har en Husqarna platinum 950E, og er rigtig glad for den, derudover har jeg en berina Artista, Jeg har bare ikke prøvet den endnu, jeg er ved at få gjort hele mit hus istand og har derfor pakket alt ned.
![]() |
![]() |
|
Jeg har en Husqarna platinum 950E, og er rigtig glad for den, derudover har jeg en berina Artista, Jeg har bare ikke prøvet den endnu, jeg er ved at få gjort hele mit hus istand og har derfor pakket alt ned.
Og jeg har en Husquarna Quilt Designer II, men jeg har ikke brukt broderi delen noe særlig, det blir vel etter hvert.
Hej. Jeg har en Phaff 2170 og er meget glad for den. Kunne også godt tænke mig en Brother maskine.Da den kan lave større motiver.
*234**222*![]()
hej jeg har en designer 2 og ønsker at få flere broderier, kan ikke finde ud af at komme rundt herinde og er ikke en ørn på nettet, så jeg har også svært ved at finde gratis broderier, har lige købt maskinen..forøvrigt du er den første jeg skriver til herinde, så jeg håber på at få et lille svar, hvis du ahr fået mit...smiler...jeg kaldes futti her inde tror jeg nok,,,smiler. ville være så glad hvis du har overskud til at hjælpe mig lidt videre herinde...glædelig jul fra hanne thomsen, otterup hvad betyder det med der står besvar med citat??? avanceret??? hav en god dag og mange fornøjelige sytimer fra mig...
hvis du trykker på med citat kommer teksten med i det nye indlæg.
Avanceret kan jeg ikke lige se hvor du har fundet.
Og hvis du er helt ny, var det måske en ide at melde dig ind på
http://www.guldager-symaskiner.dk/
det er et speciet symaskineforum/broderi , der er også en masse link til broderier både købe og gratis broderier.
Held og lykke med maskinen
Hilsen Knhobby - Kirsten
Jeg har 2 Creative Vision og er meget glad for dem. De kører perfekt, men jeg ved at nogle har haft problemer med den.
Bruger 4D ekstra programmet
Håber at jeg har svaret det rigtige sted![]()
Jeg har en Brother innovis1500 Disney.. Og er HELT nybegynder!!
Hej allesammen
Jeg hedder Tove/Spjot og har en Brother620 med 6tråde og en Brother Disney Gelaxie2100D jeg har broderet i 6år, Holder mig til Brother da de fungere perfekt
Der er mange links til gratis broderier, prøv at se på Guldager symaskiner
Mange knus fra Pigen fra Hundested/Tove
Jeg har en Janome sy/brodermaskine MC 11000 ,som jeg er meget glad for,jeg har også havt en MC10000
Programmerne Customizer11000 ,og Digitizer Pro bruger jeg også meget
Jeg har husqarna og Bernina. Jeg har ikke prøvet min bernina endnu, fordi jeg er ved at flytte om så vil jeg ikke hive den frem den er ret stor, men min Husqarna bruger jeg næsten dagligt
Hilsen Grethe![]()