Nåh hvor ér de søde Min datter skal til Kenya d 8.1.10 mon ikke der er mange små chokolade piger der ville blive glade for en lille dukke som dem? Har bedt min datter om at holde øje med garn butikker i Mombassa mon ikke hun har tid til det når hun skal være der over 3 uger det håber mor da
[ATTACH]38998[/ATTACH Gnomerun 011 rok2.jpg Gnomerun 010rok3.jpg Gnomerun 001rok4.jpg
Lige lidt billeder af nr. 73 - 100. Det er jo et jubilæum, så billedet skulle være lidt anderledes. Nu skal de deles og pakkes, for de er allerede lovet væk alle som een.
Strikke Marie
Ja, jeg forstår det heller ikke - men der er billeder af alle på Ravelry, så det må jo passe
Mange er gået til børnene på krisecentrene, nogle til børn, der kom forbi, og bare ikke kunne lade dem stå, og nu ryger der nogle i butikken her. Nogle veninder har også fået nogle. Selv har jeg een.
Realistisk bliver det nok ikke de sidste.
Hilsen Strikke Marie
Missemor: du kan bare fatte pindene. Den er på dansk og ligger på det link i indlægget ovenover. Men ellers send en pb.
Men................det er vanedannende
der er også en engelsk version (der er mange, hvor man enten strikker dem fra huen og ned eller omvendt.
Jeg leger lidt med at lave en billedserie med min udgave. Den er jo blevet temmelig anderledes end udgangspunktet, når jeg er rundet de 100.
Jeg starter på 2 pinde, men går over til strømpepinde når hovedet skal strikkes, idet, der bliver pænere montering. Har også prøvet at strikke ben og krop på strømpepinde, men det bliver pænere monteringsmæssigt, når det strikkes på 2 pinde.
Strikke Marie