Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Høne mor ruger flittig

  1. #11
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af TanteLaila Se meddelelser
    Snøft, jeg er næsten helt misundelig. I mange år har jeg haft høns, selv da jeg boede i lejlighed, var der et sted i haven til dem. Nu bor jeg i hus, og ingen høns . Men mon ikke jeg får kæresten overtalt på et tidspunkt.. Men indtil da vil jeg glæde mig over din hønemor, og håber du ligger billeder ind når de små kommer ud :)

    Skyyyynd dig da at få et par høns - det er så hyggeligt - og du får de dejligste æg.

  2. #12
    TanteLaila Gæst
    Jeg ville godt nok også gerne, men må nok give kæresten ret at der er ting vi skal have styr på først. Hm men man har ikke altid lyst til at være så fornuftig vel.

  3. #13
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af TanteLaila Se meddelelser
    man har ikke altid lyst til at være så fornuftig vel.
    NEJ - jeg er helt enig


  4. #14
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkelise Se meddelelser
    Jeg skal nok holde Jer orienteret, Jer der kommer d. 21 kan jo se dem på tæt hold og måske dem.

    Her glæder vi os, det er nemlig flere år siden vi sidst havde kyllinger.

    Ih, det vil jeg glæde mig til, jeg ææælsker de dunede små væsner, min far havde i mange år høns, så jeg er opvokset med kyllinger.

    Tænker lige på om de ikke skal have navne, så kan vi jo også holde kyllingedåb den 21. (vi mangler en barnedåbs smilie) , jeg vil gerne stå gudmoder

  5. #15
    Rysse Gæst
    Da jeg var omkring 12 år fik jeg to kyllinger forærende af en bondekone. De blev så temmelig tamme, at jeg kunne gå tur med dem på skulderne. De fik navnene Goggi og Laban. Tosset ikke ?

  6. #16
    Ulla P Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Da jeg var omkring 12 år fik jeg to kyllinger forærende af en bondekone. De blev så temmelig tamme, at jeg kunne gå tur med dem på skulderne. De fik navnene Goggi og Laban. Tosset ikke ?
    NÆ! Ikke mere tosset en at ha´ hund/kat/fisk/papegøje/rotter/rotter på loftet/aber o.s.v. ;)

    Og kyllinger ER da kære
    Så jeg kan godt forstå dig.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkesinen Se meddelelser
    Ih, det vil jeg glæde mig til, jeg ææælsker de dunede små væsner, min far havde i mange år høns, så jeg er opvokset med kyllinger.

    Tænker lige på om de ikke skal have navne, så kan vi jo også holde kyllingedåb den 21. (vi mangler en barnedåbs smilie) , jeg vil gerne stå gudmoder
    Den er jeg med på, hvis det betyder at vi skal skåle på det også.
    Mvh. Marianne

  8. #18
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkelise Se meddelelser
    Den er jeg med på, hvis det betyder at vi skal skåle på det også.

    Sæfølig, vi skal da have boblevand

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •