Så blev hun endelig færdig, hold da helt op et arbejde, håret allene har taget sammenlagt 9 timer.
Hue er ikke en jeg sætter i masseproduktion, hun skal altså ned til Frankrig til mit pap barnebarn, så jeg håber at hun kan Fransk.
|
Så blev hun endelig færdig, hold da helt op et arbejde, håret allene har taget sammenlagt 9 timer.
Hue er ikke en jeg sætter i masseproduktion, hun skal altså ned til Frankrig til mit pap barnebarn, så jeg håber at hun kan Fransk.
Hilsen Kvikkevik
Alt det vi ikke kan,kan vi lære.
Sprogskolerne er snart lukket for i år, så skulle du ikke få Skovtrolden afsted
Flot arbejde du der har fået lavet..
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Nej, hvor er den dog fantastisk flot!
Det der med hæklet legetøj giver altså en hel speciel følelse. :-)
Er sikker på, hun vil falde i god smag. Og måske kan man strikke noget tøj til hende, og sende ned ind imellem? :-)
Nette
ååhh - nu faldt jeg lige 22 år tilbage i tiden der kre`rede jeg - hende "Trine" til min 3 årige datter...
" Trine" og min datter var slyngveninder i mange år ......
Ret sjovt at se " Trine " igen ........ Hun vil helt sikkert bringe lykke i Frankrig
Fortsat god dag...
Hilsen Lene.
Hvor er hun bare dejlig. Har hun så også fået en rejsekuffert med tøj?
Husk bikinien - det er jo frankrig, hun skal til.
Strikke Marie
Hej Kvikkevik.
Hvor er din Skovtrold Trine, da bare sød.
Jeg duer ikke til at hækle krammedyr, men for år tilbage fik jeg Skovtrolden Trine i fødselsdagsgave af min veninde, som lavede den til mig, fordi jeg jo er vild med Trolde og Hekse, og så en hel masse andet!!!!!
Her er hun så.
Jeg håber vi får lov at se din Trine, når hun er helt færdig, og inden hun skal lære at tale Fransk.
Mange fra
Lene.
Sikke en skøn skovtrold......
Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia
Lene din er ikke en rigtig skovtrold for hun har 5 tæer, skovtrolde har kun 4.
Hilsen Kvikkevik
Alt det vi ikke kan,kan vi lære.
Glæder mig til at se hende, min ligger stadig i en kurv og leger ufo.
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.