Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 15 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 146

Emner: rokkesen - får troldeunger

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Ved i hvad, jeg gik rundt i mosen igår, helt inde i det dybeste og inderste.
    Hvor var der bare dejligt, masser af små søer væltede træer, et rigtig sump område. Jeg fik meget våde fødder.
    Jeg elsker den mose, jeg havde desværre ikke mit kamera med, men det har jeg næste gang, hold op hvor er det smukt.
    Men det jeg egentlig ville frem til var, jeg tror jeg så et hurtigt glimt af en troldmand, han var ifølge med en heks.
    Jeg snakkede med en hare, som fortalte mig at de skulle hente en stok her i byen, og derefter skulle de til navneråb, ved trolde trillinger.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Uh tag mig med næste gang Linda...

    Hov skrev du en HEKS
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Ja det kunne være rigtig hyggeligt, du er meget velkommen.
    Så kunne vi lede efter dem sammen, og ja jeg mener bestemt det var en heks, han fulgtes med.
    Men sammenlignet med ham, var hun sgu helt menneskelig.
    Jeg sir dig et syn
    Men haren sagde at jeg ikke skulle være bange for ham, han er ikke så slem som han ser ud.
    Han havde været i mosen for at hente sin pelskåbe, som dyrene havde lavet til ham.
    Men søde Zep KOM OG HJÆLP MED AT LEDE FOR HAN ER UHYGGELIG.
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Uh ja det er bedst at være to...

    Men Grimrian har nu fået de smukkeste blå øjne, som trygler mig om at blive hjemme, for han vil så gerne være andet end hoved... Hårløs er han også, for gemmerne er efterhånden støvsuget uden at finde noget gråmeleret pelsnoget, som han så gerne vil have og en krop lader også vente til figurrebet er indkøbt.

    Faktisk ligner han slet ikke Bobban mere, han er blevet god og rar, efter han fik sjælens spejle og navnet Grimrian. Men han får vente, til jeg kan komme på indkøb. Dog er han begyndt at læse mig over skulderen og blande sig lidt, den gavtyv
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Hvis du har noget kraftigt ståltråd, er det udmærket at lave krop af.
    Til de større trolde bruger jeg hegnstråd.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Ja hvor tung har jeg egentlig lov at være i hovedet - selvfølgelig, Tak!. Grimrian er er nu ovre og kigge engle...
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet hundeuld

    uha uha der sker sandelig noget her, glæder mig til at se billeder.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet supersine669

    HELT enige Bente/hundeuld.... Men i grunden er det synd, overskriften er "Hurra computere"..... fortæller jo slet ikke om nogen som helt om trolde-trillingernes fødsel, navneopråb eller hvad?

    Kan du ikke gøre et-eller-andet, så Rokkerne bliver klar over det?
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Zep nu er jeg helt sikker, der var en heks. Jeg mødte dem idag oppe i Dølen, de skulle bruge ulvehår til heksebryggen. Bryggen til navneråb, skal brygges af en rigtig heks.
    Imorgen skal de i mosen igen, efter svampe.
    Svampene til bryggen skulle plukkes påskesøndag, og de skal plukkes af troldeverdenens overhoved.
    Ja så spurgte jeg ikke om mere, der er så meget jeg ikke forstår.
    Men jeg aftalte med dem, at jeg kommer i mosen i morgen, med troldestaven. Og så fik jeg besked på at jeg skulle fremstille en filtet hat, han har mistet sin. Men han tegnede den for mig.
    Puha det er hårdt at kende trolmænd og hekse.
    Men imorgen til middag så du kan godt springe på flyveren.

    PS jeg tager kameraet med.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Ja væsener ved, hvad de vil have... Grimrian har bestilt hårpragt helt fra Nordjylland

    Hun er en snu rad, hende heksen. Hun ved sikkert, at jeg imorgen skal holde øje med påskeharen.

    Det siges at han dukker op og lægger godt til børnene påskesøndag. Så de malede æg igår - hele 18, som skal rundt i haven for at lokke ham til... Håber jeg får et billed af ham i år.

    Du Linda var hun ikke sådan lidt... uhyggelig hende heksen? Jeg har ihvertfald sommerfugle i maven for at komme til at se hende Sagde hun noget om, hvornår de drager afsted til navneråb?

    Jeg oplevede forresten noget meget mærkeligt, før jeg gik i seng... Det blev sent og månen lyste klart. Og da jeg kiggede ud en sidste gang, så jeg noget usædvanligt - ligesom nogle små væsener, der glødede i træernes lange skygger. De sang den skønneste sang - helt uden ord - ganske ganske sagte. Gad vidst, hvad det var for nogle?_________________
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 9 af 15 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •