Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 29

Emner: Knogledyr Nr.4 + 5

  1. #1
    Parkie Gæst

    Knogledyr Nr.4 + 5

    Så er vi tilbage i vor egen bås igen, efter halvandet døgn i Henne Strand ved Vesterhavet, hvorfra vi fik Rasmus og Cathrine med hjem på ferie resten af ugen. Jeg troede at de ville få brugt det meste af deres krudt , - det har de måske også fået, men så har de i hvert fald også fået tanket op igen, for der var mere liv i dem, end der var i os gamle, da vi vendte hjem ved 21-tiden.
    Vi har fløjet med drage, gravet huller i sandet, sparket fodbold og gynget. Og så har Cathrine samlet en pose knogler ( læs kogler ) så i morgen skal vi lave ”knogledyr” . I posen er der også nogle små sten og muslingeskaller samt lidt bark og et par gyldne blade.
    Nu må vi så se hvor langt fantasien og interessen rækker i morgen.

  2. #2
    Ulla P Gæst
    Det er godt, de kan holde liv i jer gamle AlsNisser.

    Det lyder hyggeligt med knogleprojekterne.
    Sidst redigeret af Ulla P : 17-10-2007 kl. 07:33

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt, I får ikke lov til at sætte jer hen, håber morfar kan holde til det...

    Så glæder vi os til at se hvad der kommer frem på jeres bord derhjemme..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Parkie Gæst
    Uha - det kræver lidt tålmodighed at lave knogledyr. Nu flyder hele køkkenet med kogler, grene, piberensere, nødder, skidt og kanel. Børnene er trætte og hiver tingene ud af hånden på hinanden, så mormor må banke i bordet for at få ro. Så nu holder vi lige en pause.
    Her er foreløbig to dyr lavet af mormor med hjælp fra børnene. De næste får de selv lov til at lave mens mormor kigger på og giver gode råd.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Ulla P Gæst
    Hold da op hvor er de søde.

    Jeg glæder mig til at se ungernes kreationer.

    Skal dine dyr ikke ind i julebanken??

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er da absolut helt utrolig dygtig til at bruge naturen

    Her har jeg måttet erkende, at fødselsdage, farmorovernatninger og afrejsen imorgen aften ikke rigtig har levnet overskud til at pigerne er kreative - der er fyldt op i deres små hoveder... Så jeg har udsat "det store kreative bord" til week-enderne i de næste to uger istedet. Så her er det også kun mor her, der får en smule fra hånden om aftenen - det skal nemlig pakkes ind og afleveres som fødselsdags- og julegaver fredag.

    Men dine (jeres) knogledyr der er godt nok flotte!! God fornøjelse med resten af ferien og fortsat god bedring til morfar
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Æblet falder sjældent langt fra stammen..

    Hvor er i bare gode alle 3 , jeg er vild med den lille mus..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    anjashobby Gæst
    hvor er de bare herlige

  9. #9
    Parkie Gæst
    Børnenes "knogledyr" som Cathrine kalder dem, ligger stadig som halvfabikata, fordi de hele tiden bliver opslugt af alt det mormor har i sine gemmer, men jeg har lavet en koglemand med muslingevogn efter at de var pakket i seng, så den får I lige at se.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    annak Gæst
    Hvor er det fint - hyggeligt at I kan være sammen om det.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •