Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Nyt d. 29.11.07 Rysses dekorationer

  1. #11
    Rysse Gæst
    Dekorationerne er fra det julekursus jeg var på i går.

    Dørdekorationen skulle forestille en kurv, hvor nissen boede i en skov på toppen. Den er lavet af en halv halmkrans med kyllingenet uden om. Inden i er der en våd oasis. Så er den beklædt med efeublade og mos m.m

    Den grønne er en meget enkelt dekoration uden så mange dikkedare. Og ikke speciel julet undtagen mosset.

    Til gengæld er den lyngfarvet adventsdekoration noget mere kompakt. Der er meget fyld, det er selvfølgelig en smagssag, men umiddelbart syntes jeg, at farver går godt sammen. Det var ikke en af farverne hun havde. Det var alt sammen noget jeg havde taget med hjemmefra. Den er lavet på et fad med fod. I bunden er der ler, men øverst er der tøroasis, så det bliver dejlig nemt at tage alt pynten af, når den tid kommer.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af hundeuld : 09-11-2013 kl. 10:04

  2. #12
    Rysse Gæst
    Det syntes jeg du skulle. Den var faktisk sjov at lave. Jeg brugte rosmarin til at lave grantræerne med. Det giver også en god duft. Man kan også bruge timian til buske.

    Hvis du laver en glæder jeg mig til at se resultatet. God fornøjelse.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    92
    Hvor er de flotte alle 3. -Det er du rigtig god til.

    I aften skal jeg på kursus. vi skal lave adventskransen. Lidt tildligt, men jeg stiller den i mit redslkabsrum, så kan den sagtens holde sig.

    I næste uge har jeg meldt mig til et kursus i juleblomsterbinding på Gartnerskolen. Det er der, de uddanner blomsterbindere, så jeg glæder mig meget til det.
    Elindsa

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •