-
Jeg slår op til en halsedisse i røde farver. Foto kommer. Privat skal jeg strikke et par pulsvarmere til manden. De luner hans hænder om aftenen i vinterhalvåret
-
Der er slået op til en rød halsedisse
IMG_20230817_144355300_HDR.jpg
-
Jeg var også "på hjul" i dag, mens jeg så Post Danmark rundt. Fik strikket noget mere på den hvide dame hue på min gule strikkering (= hjul).
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
-
Foreløbige fotos af den hvide damehue. Jeg mangle stadig nogle få omgange inden jeg vil lukke den af. Det kan jeg gøre i morgen mens det lyner, tordner og øser ned udenfor. De lover skybrud nogle steder.
SDC11829.jpg
SDC11830 (2).jpg
Ribben er min egen selvopfundne retrib: 1 true knit og 1 e-wrap.
-
Så blev jeg færdig med damehuen.
Besked 56 her: https://rokken3.dk/forum/showthread....219#post402219
Her ser i kanten tæt på
SDC11833.jpg
Nu når jeg vist ikke mere i denne måned. Så jeg har 2 lod nu.
Jeg mangle stadig nogle cm på strømpeskafterne inden jeg skal strikke rib på dem.
-
De seneste gevinster er nu landet hos mig. Jeg lovede, at løfte sløret for, hvad Seeknit er for noget: denne pakke er pinde og snore til fire størrelser og tre længder rundpinde m to stoppere. Glæder mig til at afprøve dem. Tænker, at pindene har en god længde, jeg kan godt lide, når der er noget at holde i
IMG_20230820_100754241.jpg
-
Det ligner knit pro med pinde og wirer. Jeg håber du bliver glad for at strikke med det, StrikkeBente.
Er det bedre at strikke med 0.25 og 0.75 i stedet for hele og halve numre?
-
Jeg sidder her og strikker på strømperne mens jeg venter på resultatet af lodtrækningen, Lone Ida.
Jeg ved godt, at jeg kun har 2 lodder denne gang.
-
Hvis det er meget vigtigt, at strikkefastheden er nøjagtig på arbejdet, så er det jo ganske smart med de små marginaler i pindestørrelser
-
Det kan jeg godt forstå, StrikkeBente. Jeg bruger mest hele og halve numre.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler