Det har også sin charme blot at strikke retmasker... et godt tv-strikketøj, frem og tilbage
![]() |
![]() |
|
Det har også sin charme blot at strikke retmasker... et godt tv-strikketøj, frem og tilbage
Ja, jeg kommer vist kun 2 eller 3 gange om året.
Ja, det er en lang tur og jeg var også træt, da jeg kom hjem. Men øv!, der kom en masse udrykning mens jeg ventede på min flextaxa på Hurup station. Både lægebil, ambulance, lægehelikopter og politi. En 4 årig dreng var faldet i en swimmingpool i svømmehallen (lige i nærheden af stationen) og han var druknet. Men jeg har senere læst, at han er vågen igen på Skejby sygehus. Han kan både lege og lave sjov. Så han klarede det.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Dere er skikkelige flinke og flittige. :) Strikkelene,åh helledussan,stakkars 4 åring og foresatte.Skrekk og gru.Heldigvis gikk det godt. :)
Nu er jeg lige begyndte på næstsidste hjørne. Med en blå farve.
Jeg er blevet enig med mig selv om, at det er sjovere at samle points sammen, så jeg står over i denne måned og lader januar og februars points gå videre til marts måned. Hvis det er ok med jer andre?
![]()
331729783_708684967569391_8715838551209411980_n.jpg
Lige en klud mere fra mig.
StrikkeLene: du gør, som du synes er bedst for dig. Vi skal jo gerne bare hygge os med at være med i konkurrencen
Bente Kristine: man kan få brugt mange rester på halsrør, og det er sjovt at mikse farverne.
I dag er det vejr til at sidde inde og strikke en masse. Det regner allerede godt og blæser. Men den rigtige storm kommer først i eftermiddag.
![]()
De skal nok skynde sig over. Jeg tror, den bliver lukket. Klokken er ikke 15 endnu og det buldrer allerede temmelig meget her.
![]()
Så fik jeg endnu et halsrør færdigt. Det her er meget langt og kan lægges dobbelt om ansigtet og ørerne og stadig nå ned i nakken.330961316_5856773974399578_177271896367307309_n.jpg
Jeg strikkede bare til der ikke var mere garn![]()