Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: 23. December 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    23. December 2022

    Kære alle herinde på Rokken

    Jeg vil ønske jer en rigtig glædelig jul og ønsker for jer og jeres kære at I får en rigtig hyggelig Juleaften og efterfølgende skønne 1. og 2. Juledag

    Jeg vil selv nyde tiden fuldt ud med min lille familie - er godt igang med at flette stjerner - synes nemlig vi manglede lidt mere vindues pynt

    Julekalenderne skal vi også have slutningen på - har fulgt med i den med Nissernes Ø, Julehjertets Hemmelighed og Tinka

    Tak til jer herinde som har haft tid og lyst til at bidrage her i Julehygge tråden 2022
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tak i lige måde til alle her på Rokken!

    Min søster kom i torsdags. I går var vi i Hurup at handle hele eftermiddagen. Vi skulle have mange ting også nogle i sidste øjeblik. Da vi kom hjem og fik pakket ud skyndte jeg mig at lave risengrøden, som vi lige nåede at spise inden vi skulle op og se "Julehjertets hemmelighed". Godt, det var skurken, der blev blind. Det havde været synd, hvis Karen var blevet blind.

    I dag skal vi gøre klar til at få juletræet indendørs. Vi fik det i går. Min gode ven (ikke kæreste), Herman kom med træet og satte foden på.
    Og så skal vi selvfølgelig ordne mad og ellers hygge os lidt. Og jeg skal lave ris á l'amande af resten af risengrøden fra i går.

    I aften skal vi bare hygge os, kigge på træet og pakke gaver ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •