Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: 11. - 15. December 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    11. - 15. December 2022

    Hvor er det dejligt at se og høre fra lidt flere rokkere herinde på Julehyggetråden

    Ja det kan du tro Strikkelene jeg viser meget gerne min strikkebluse frem når jeg er lidt længere i processen - tror lige jeg strikker ribben færdig i taljen.

    Det lyder som en rigtig hyggelig tur du havde i Århus Edith1 jeg kan lige se det for mig
    Hvad hører du på lydbog? Jeg er selv lige startet på Sara Blædels nye krimi Elins død - så den er jeg spændt på at høre...
    Ja det er for ikke at være for fastlåst på hvilke farver der skal være i strikkeblusen at jeg vælger tilfældigt i kassen uden at kigge og så må vi jo se om det færdige resultat er ok eller om jeg skal farvesortere først næste gang

    Hvor lyder det altså hyggeligt StrikkeBente - dejligt med det bånd der er imellem børn og bedsteforældre - og det må være skønt at kunne følge de fremskridt fra start til nu hvor meget hun nu selv kan når I hygger jer med at bage sammen

    Her er sneen nu kommet til byen...- I morges da jeg var ude med hvalpen i mørket (godt oplyst af min nye hue med lampe i - som jeg fik i fødselsdagsgave i tirsdags) da glimtede sneen helt som om der var ædelsten i - meget smukt - så jeg fornemmede slet ikke kulden - jeg er nu også pakket godt ind - men sneen gør altså et eller andet

    I dag er jeg spændt på at se den nye regering blive præsenteret og så skal jeg fortsætte lidt med strikkeblusen i restegarn...

    Jeg er kommet frem til at jeg mangler lidt mere julepynt herhjemme - vil gerne dekorere vinduerne lidt mere - har nemlig nisser og julepynt rundt omkring i stuen, men i vinduerne mangler der nogle hvide stjerner - så det forestiller jeg mig at jeg kan julehygge lidt med pigerne mens vi får produceret til alle vinduerne i huset ...

    Rigtig glædelig 15. December til jer alle herinde på Rokken...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2022
    Geografisk sted
    9430 Vadum
    Indlæg
    6
    Dejlig julehygge-opdateringer fra kreative garnhjem rundt om i Danmark, Norge (Sverige?)

    Mine favorit lydbøger for tiden er “En kongelig familie” af Anna vin Lowzow + gamle børnebøger skrevet af Enid Blyton.
    På DR-TV-appen kører den ene gamle julekalender efter den anden. Jeg er nået til “Jul på slottet” … den 4. julekalender i december.
    Minder fra dengang jeg så julekalender med mine egne børn.
    De nyere julekalendere lader jeg mine voksne børn om at se med deres børn og skabe deres egne minder

    Min datter inviterede mig med på gå-snevejrs-skovtur i nærheden af Hammer Bakker idag. (nord for Aalborg).
    Det gav lige et par grader mere på jule-stemnings-skalaen

    I aften skal jeg høre Kurt Ravn synge julesange til et lokalt arrangement

    Tillykke med fødselsdagen LIAC
    Alle kan noget og sammen kan vi alt

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg sidder og strikker på strømperne mens jeg følger med i, hvilken minister der siger "goddag" og hvem, der siger "farvel". Nogle er nye og andre gamle kendinge. sjovt nok havde jeg gættet, at Jakob Elleman Jensen skal være forsvarsminister (da han kender militæret indefra), hvis han ikke skulle være statsminister. Det blev jo desværre Madam Frederiksen igen. Men vi må jo se, hvordan det går.

    I øvrigt er jeg ved at lukke strømperne af. Tager et foto senere.

    Jeg følger normalt ikke så godt med i julekalenderne i tv. Men "Julehjertets hemmelighed" er nu meget sød. Og der er nogle forviklinger imellem familierne.

    Jeg ville have været lidt ude i dag, for at få rydet mig en sti op til postkassen (hvis min ryg tillader det). Men det må jeg gøre i morgen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •