-
Har funnet halsen jeg holdt på med. Men jeg har bange anelser med den. Har rekt opp flettene,og har bare 2 rett og 2 vrang. Men det er noe jeg ikke liker med den. Føler at jeg skulle brukt tykkere pinner. :) Men er vel bare å få den ferdig. :)
-
I får lige et kig på mit hvide pandebånd, der kan vist godt blive endnu et af nøglet
IMG_20230106_174531789_HDR.jpg
-
Jeg er i gang med at strikke nogle flere omgange på dette sjal/plaid/lille tæppe, som jeg har været alt for længe om. Nu vil jeg gerne snart have det færdigt.
SDC11631 (2).jpg
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
-
Endnu en hals færdig, strikket på bilturen til og fra og til hyggesnakken på depotet i Århus. 324616284_1143050343066006_2725224901636356359_n.jpg
Første gang jeg har strikket to nøgler garn op på én dag (det var 'lidt' tykt )
-
Jeg vil gerne springes over i konkurrencen i denne måned. Jeg har kun store ting, jeg gerne vil gøre færdig, før jeg starter på flere små ting. Jeg skal også strikke sokker til min søster og de hører ikke til herinde.
-
Du kommer stærkt tilbage, Strikkelene.
Her er mit hvide pandebånd færdigt
IMG_20230110_134342678.jpg
-
Ja, StrikkeBente. Jeg når bare ikke så meget i øjeblikket.
-
Ferdig med halsen min. DSCF6733.jpg Nu er det babyvotter som er på pinnene. DSCF6734.jpg DSCF6735.jpg .Strikkelene,du kommer tilbake når du kan. :)
-
Næsten færdigt pandebånd... jeg varierer lige mit selv-opfundne mønster
IMG_20230111_140744428.jpg
-
I laver så mange flotte ting.
Jeg vil også gerne nå at hæfte ender på flere ting. Så vil jeg prøve, om jeg kan tage til Videbæk i februar. Jeg har allerede hæftet ender på en del, men der mangler stadig at blive hæftet ender på andre ting.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler