Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: 6. og 7. December 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    6. og 7. December 2022

    Ja så fik vi uventet julebesøg i går her i huset... Det er ikke med vores gode vilje - for den uventede "gæst" er en af børnene som har fået Corona øv...

    Heldigvis ser det ud til at være en mild omgang, så vi satser på det også bliver det, for feberen er faldet og han har "kun" svage symptomer i halsen, men alligevel står der at man mindst skal isolere sig i 4 døgn efter testen har været positiv, så nu håber vi andre så at vi går fri...

    Jeg er også blevet færdig med mit hyggelige juleprojekt og ja Strikkelene jeg klippede netop et lille stykke pap ud og lavede pom-pom eller kvasten på den måde - men det er min første gang - så jeg var spændt på om det ville lykkedes - og det gjorde det heldigvis - mit stykke pap var dog firkantet og jeg havde en løs garnsnor øverst oppe
    Mit julelys er med et guld-tog - så det er på guldvognene at tallet står på...

    Edith1 - dejligt at høre - lyder som en rigtig skøn hund - jeg har selv kun prøvet at have langhårede gravhunde miniature og dværg størrelse, men synes labrador er en skøn hund
    Dejligt at høre du også har haft en god juleafslutning på Gymnastikholdet...

    Jeg nyder i denne tid at de sender julefilm om aftenen, så jeg får set en ny julefilm hver aften nogle gange endda 2

    Er der kommet sne udenfor hos jer rundt omkring i landet?
    Her er der kun frost indtil videre og det må for min skyld godt fortsætte sådan indtil juleferien starter
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Her i Thy fik vi kun et meget lille drys. Men vi har frostvejr.

    Jeg fyrer i min brændeovn og har lige set på termometret i mit badeværelse. 18 grader. Jeg kan godt tåle at fryse lidt, men det kan mine vandrør ikke. Så døren til badeværelset står åben så varmen fra brændeovnen kan komme derud. Der er ca. 5 meter fra brændeovnen til badeværelset.

    Det var godt, du fandt ud af ponpon'en.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •