Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: 5. December 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    5. December 2022

    Edith1 - hvad er det for nogle hunde I har? Det lyder som en rigtig hyggelig dag med både hunde og børnebørn

    Strikkelene - ja jeg har sat kalenderlyset et strategisk godt sted så jeg kan følge med fra lænestolen - og det lys vi har i år der skal jeg dreje lyset dag for dag for at kunne følge med for tallene på lyset løber rundt på guldfarvede togvogne på det mørkerøde lys...

    Er julehyggen mon ved at indfinde sig i jeres hjem rundt omkring?
    Husker I at sætte jer ned og nyde synet af julepynten - det er jo så "kort" tid vi har den fremme i forhold til hvor mange måneder der er på et helt år (med mindre man som jeg "glemmer" at sætte det hele væk jeg plejer gerne at lade en lille sød nissepige blive fremme synes hun er for kær til at gemme væk i 11 måneder og så kun have hende fremme i den ene måned

    I dag har jeg fået klaret en tur til dyrlægen med vores yngste 4benede som skulle have sin 12 ugers vaccination - den klarede han til ug og hviler sig nu velfortjent på et tæppe han har trukket hen under fodskamlen der hører til min lænestol. Man skal vel lægge i skygge...

    Jeg skal til at have strikketøjet frem - der mangler kun lige det sidste på nissehuen - det skønne projekt jeg er igang med...overvejer hvordan kvasten skal laves - jeg har fundet en opskrift frem så vi må se om den er nem at følge...

    Rigtig glædelig 5. December til alle jer herinde på Rokken...

    Ønsker jer en rigtig dejlig dag...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Er dit kalenderlys rødt med nisser på. Det er mit og jeg skal også dreje det, for at følge med i tallene. Jeg tænder det, når jeg skal se tv og kan kun brænde lidt på det i dag. Mit adventslys er et rødt bloklys, hvor jeg bedre kan lade det brænde, til jeg vil slukke det. Jeg har ikke lavet tal på det.

    Kan du ikke bare tage et stykke pap og klippe det ud i 2 cirkler med et hul i midten (som en ananas ring). Sådan lavede man en skabelon til en ponpon før i tiden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2022
    Geografisk sted
    9430 Vadum
    Indlæg
    6
    LIAC Min hund er en 15-årlig labrador-blanding. Den er i 2022 kåret til “Årets hyggehund” i hundeklubben. Den har gået til hundetræning siden den var hvalp, men er nu på “senior-ordning” hvor den deltager i træningen i det omfang, den har lyst / energi til.

    Jeg var til jule-afslutning på gymnastikholdet idag: pakkespil, smørrebrød og kaffe med småkager. Årets første juleafslutning for mig. Så langt, så godt
    Alle kan noget og sammen kan vi alt

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •