Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Sweater med huse

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    31 Dec 2009
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    66

    Sweater med huse

    Mon nogen kan hjælpe med en opskrift på en sweater med huse, som jeg så i TV-programmet Anne og Anders i Norden / Færøerne https://www.dr.dk/drtv/se/anne-og-an...roeerne_276001
    Trøjen bliver vist ca. 7 minuttter inde i udsendelsen.
    Damen der har den på hedder Sarah Leonhard Dybvad. Hun bliver interviewet af Anders Agger - ikke om hendes sweater men om dét at bo på Færøerne.
    . Jeg har spurgt DR om de kan give nogle oplysninger om sweateren - om den er hjemme-komponeret eller om strikkeopskriften evt. kan købes på Færøerne, men DR kan ikke hjælpe mig.
    Tak, hvis nogen kan hjælpe med viden eller gode råd.
    Jeg håber det lykkes mig at sende beskeden her.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har lige genset klippet. Ja, det er en sød og flot sweater. Men jeg ved ikke, hvor du kan finde opskriften.

    Jeg prøvede inde i google search, men kunne ikke finde nogen. Jeg tror, den er hjemmestrikket. Måske har Sarah Leonhard Dybvad selv designet den.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Finnes vottemønster.Trondheimsvotter.Der er det hus.Kan ikke det med å legge til link så jeg prøvde å ta bilde av skjermen. DSCF6717.jpg Vet ikke om dette kan brukes på genser,men du har sikkert fått til å tegne mønsteret,så det har passet garnet ditt. :)
    Sidst redigeret af sifa : 26-11-2022 kl. 20:42 Årsag: feil tekst

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    31 Dec 2009
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    66
    Tak for billede og forslaget.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hej Balou! Jeg har lige set en dame fra Færøerne, som hedder Marita Dalsenni Rask i Face Book. Hun har strikket en trøje med huse. Hvis du er i face book, kan du se den der.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •