Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 37

Emner: Hyggelige oplevelser du får her i juletiden 2021

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    I dag havde jeg en rigtig hyggelig oplevelse.
    Den sidste gode uge har ikke budt på meget af den slags - med coronaen i huset. Børnene har heldigvis og hyggeligt nok, været søde til at ringe.
    Men i dag kørte ældstesønnens firmabil ind på gårdspladsen og han anbragte hurtigt en godtekurv ved døren.
    Vi fik kun snakket meget kort og på lang afstand og det var også alt for koldt til hyggesnak. Men tanken luner.
    Jeg har slet ikke lavet juleforberedelser endnu, så det er dejligt med juleslik.
    Min smagssans er også næsten tilbage igen, så det var godt ramt.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    I dag havde jeg en rigtig hyggelig oplevelse.
    Den sidste gode uge har ikke budt på meget af den slags - med coronaen i huset. Børnene har heldigvis og hyggeligt nok, været søde til at ringe.
    Men i dag kørte ældstesønnens firmabil ind på gårdspladsen og han anbragte hurtigt en godtekurv ved døren.
    Vi fik kun snakket meget kort og på lang afstand og det var også alt for koldt til hyggesnak. Men tanken luner.
    Jeg har slet ikke lavet juleforberedelser endnu, så det er dejligt med juleslik.
    Min smagssans er også næsten tilbage igen, så det var godt ramt.
    Ej det er da bestemt ikke rart Inge K - rigtig god bedring til dig Ved du hvordan og hvorfra du er blevet smittet ?

    Dejligt med sådan en dejlig julehygge oplevelse med juleslik fra sønnen - det er guld værd
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •