Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: 15 år

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    15 år

    2006 blev der slået op til det første varmestuestrik af medlemmerne på rokken .dk og nu skriver 2021

    15 år alle varmestuestrikker og hvor er jeg glad og pokkers stolte af jer alle sammen - varmestue strikker - depotbestyr og bestyrelsen.

    Godt gået og stort knus til jer alle glæder mig til at følge jer i mange år frem.
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-11-2021 kl. 12:50
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    Knebel
    Indlæg
    1.379
    Tak og i lige måde, Bente, for at have startet dette projekt. Det er en fornøjelse at være en del af. Dejligt at møde alle de frivillige strikkere rundt om, mærke den glæde som vores strik bringer til de socialt udsatte i hele Danmark og tak for samarbejdet mellem depoterne og i bestyrelsen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tak skal du have, Bente (Hundeuld). Tak fordi du startede det. Jeg hygger mig med at strikke mange ting til andre. Og det er altid så hyggeligt at komme til Varmestue træf og besøge depoterne og hilse på alle de søde og rare medstrikkere og hjælpere (jeres mænd). Jeg skal til Videbæk næste år, når det forhåbentlig igen er til at færdes rundt i landet - uden for meget corona.

    Jeg er glad for at der er nogen, der kan bruge det, jeg laver. Det er lidt kedeligt bare at sidde og strikke til sig selv hele tiden.

    Dog strikker jeg også engang imellem et par strømper til min søster og mig selv. Varmestuestrik 15 år.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264
    Tænk er det så mange år siden - ja, tiden går. Sikke mange masker, det er blevet til i alle de år, som er blevet til strømper, huer, halstørklæder, vanter, tæpper, trøjer, lommevenner, karklude, og mange andre ting. Det har været sjovt at være en del af det.
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •