Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Hello Fresh

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Hello Fresh

    Vi havde brug for lidt inspiration til vores madlavning herhjemme for ca. 5 uger siden og fik så øje på Hello Fresh's reklamer - maden så lækker ud - og vi fik lyst til at prøve det af.

    Vi var ret imponeret over den dejlige smag og de meget forskellige retter Hello Fresh har i deres sortiment. Og skønt at der også er flotte opskrifter med i kasserne men...

    Og ja der er et stort MEN...

    Vi blev til gengæld MEGET skuffede over for 2 uger siden da vi vågnede op og opdagede at Hello Fresh ikke havde været og levere måltidskassen som de foregående 3 uger...

    Da vi ringede til dem sagde de blot - så skal I ikke betale i denne uge, men ikke noget med "Vi sørger for at bringe en kasse ud til jer hurtigst muligt"...

    Hvor blev den gode kundeservice af???

    Vi skal når vi skriver os op til sådan en kasse hver uge sørge for at huske at onsdag skal vi ændre i vores ordre hvis der er noget vi vil have ændret, så derfor burde de jo også have nok på deres lager når udlevering er om mandagen...

    Nå men vi gav Hello Fresh en chance til ugen efter, for det var jo menneskeligt at fejle - og kassen kom så også frem, men og ja nu er der et kæmpe MEN igen...

    Her til morgen var kassen ikke ude foran døren igen...

    Jeg er dybt skuffet over den manglende kundeservice - og så vil jeg altså hellere være forberedt med indkøb i weekenden end at vi nu i dag skal til at købe ind til ugens løb...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, det er snyd, hvis man ikke får det, man har bestilt.

    Det vil ikke kunne betale sig for mig, som er enlig. Jeg køber aldrig mere end jeg ved, jeg spiser. Og bliver der en rest til overs, så bliver den spist dagen efter. Og en pose frosne grøntsager varer flere gange til mig, da jeg kun tager den portion, jeg ved, at jeg spiser. Der kan være en lille rest ris/pasta og grønt til overs. Men så har jeg suppefyld til næste dag. Her bliver der spist op.

    Jeg kan godt forstå det hos dig. Du har jo en stor familie, der skal have mad hver dag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ja, det er snyd, hvis man ikke får det, man har bestilt.

    Det vil ikke kunne betale sig for mig, som er enlig. Jeg køber aldrig mere end jeg ved, jeg spiser. Og bliver der en rest til overs, så bliver den spist dagen efter. Og en pose frosne grøntsager varer flere gange til mig, da jeg kun tager den portion, jeg ved, at jeg spiser. Der kan være en lille rest ris/pasta og grønt til overs. Men så har jeg suppefyld til næste dag. Her bliver der spist op.

    Jeg kan godt forstå det hos dig. Du har jo en stor familie, der skal have mad hver dag.
    Det er dejligt du sådan kan gøre brug af resterne Strikkelene - så der ikke er noget der går til spilde.
    Jeg ved at en af min mands kollegaer, som bor alene, han bestiller vist til 2 personer til 3 dage om ugen - så enlige kan også med fordel gøre brug af deres tilbud, men hvis man bedst kan lide at lave egne indkøb og vil være helt sikker på at få varerne i hus - så skal man også bare gøre det
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Når man selv køber ind, så får man det, man kan lide/tåle. Jeg vil f.eks. ikke have en masse løg eller champignon, da jeg ved, at jeg bliver dårlig i maven af dem.

    Jeg køber kun lige det, jeg ved, at jeg skal bruge. Ris og pasta behøver jeg ikke at købe hver gang, jeg er i byen. Men jeg sørger også for at have et mindre lager. Så skal jeg ikke i byen mere ene én gang om ugen. Kun hvis jeg skal noget andet (f.eks. til tandlæge), så handler jeg også lidt. Så kan det godt blive til 2 gange. Men så bliver det bare hos købmanden i Bedsted (7 km væk). Det koster 31 kr hver vej med flextaxa. Skal jeg til Hurup bliver det ca. 50 kr hver vej.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •