Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 456789101112 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 117

Emner: September Konkurrence på Rokken 2021

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.474
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Det lyder spændende Strikkelene - dem glæder jeg mig til at se ved lejlighed...
    Ja det er jo ikke dårligt med en ekstra bytur efter garn sifa - det bliver spændende om du finder noget der kan passe til
    Ja det kan jeg godt forstå Bente Kristine, jeg skal også have ordnet og beskære i haven, men det bliver i små etaper - så må det tage den tid det tager. Skøn Solsikkemark du har
    LIAC - her foregår det også i små etaper og jeg er enig med dig, det må tage den tid det tager, vi når det nok.

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Lone Ida! Har du set tæppet/plaiden/sjalet (kan bruges til alle 3 ting: tæppe til et barn, plaid/sjal til en voksen)? Jeg afleverede det i Bramming. Det skal muligvis have et strygejern (på uld) eller også kan I måske blokke det lidt. Det krøller lidt i kanten.

    Det er strikket på min S-strikkering med 198 pinde/masker. Der er nogle småfejl i. Men det var jo et begynder projekt på den strikkering.

    Nu er jeg stadig ved et trekantet sjal på samme strikkering. Har desværre også fundet et par fejl i det. Men det skal nok varme alligevel. Noget af garnet jeg bruger til det er strømpegarn (med for lidt uld i til strømper, hvor det skal være mindst 70% uld i).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    [QUOTE=LIAC;398361]Det lyder spændende Strikkelene - dem glæder jeg mig til at se ved lejlighed...
    Ja det er jo ikke dårligt med en ekstra bytur efter garn sifa - det bliver spændende om du finder noget der kan passe til La inn en anonnse på kjøp og salggruppe her i bygda.Fikk napp,ei som hadde litt.Der var jeg heldig. Men da kan jeg stryke ut garnbutikk,å heller satse på undertøysbutikk.Handler ikke på nettet,å nu begynner det å bli krise i skuffen min. Har ikke vært på annet enn matbutikken her i bygden på snart 1,5 år. :)

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Lone Ida! Har du set tæppet/plaiden/sjalet (kan bruges til alle 3 ting: tæppe til et barn, plaid/sjal til en voksen)? Jeg afleverede det i Bramming. Det skal muligvis have et strygejern (på uld) eller også kan I måske blokke det lidt. Det krøller lidt i kanten.

    Det er strikket på min S-strikkering med 198 pinde/masker. Der er nogle småfejl i. Men det var jo et begynder projekt på den strikkering.

    Nu er jeg stadig ved et trekantet sjal på samme strikkering. Har desværre også fundet et par fejl i det. Men det skal nok varme alligevel. Noget af garnet jeg bruger til det er strømpegarn (med for lidt uld i til strømper, hvor det skal være mindst 70% uld i).
    Det er sjel i plagget når det er litt feil i det. :)

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Ja, det ved jeg godt, Sifa.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    24 Apr 2021
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    73
    Puha..... trøjen til mig selv er færdig - det går tjep på store pinde...
    Nu bruger jeg de 4 overskydende nøgler på et halstørklæde her til varmestuestrik.....

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Sjalet er kommet lidt længere, men tror ikke jeg når det inden den 20. ??
    image.jpg

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.474
    tæppe - 3.jpg

    tæppe hæklet i acryl garn, ca. 130 x 160 cm

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg må lige holde pause til næste måned - så prøver jeg igen

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    28 Nov 2020
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    315
    https://imgur.com/XOVNlqX Et sjal færdigt

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •