Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 289101112
Viser resultater 111 til 117 af 117

Emner: September Konkurrence på Rokken 2021

  1. #111
    Tilmeldingsdato
    28 Nov 2020
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    315
    Jeg må væbne mig med tålmodighed før jeg igen kan nørkle , men det går fremad jeg kunne næsten ubesværet kommet op og ned af nogle trapper i dag, det går langsomt men ikke ondt . Jeg er god nok træt af denne situation . Men skønt at se alt det i andre har gang i. Jeg håber jeg snart kommer stærkt igen

  2. #112
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg mangler ikke så mange omgange på den hvide hue. Måske kan jeg nå at få den med inden du trækker lod i morgen, Lone Ida.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #113
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg mangler ikke så mange omgange på den hvide hue. Måske kan jeg nå at få den med inden du trækker lod i morgen, Lone Ida.
    Oktober konkurrencen starter i dag den 21. September, så derfor skal lodder der bliver lagt ind i dag lægges i Oktober tråden Strikkelene

    Tæller op og opdaterer på denne tråds forside når det er gjort og glæder mig til at se hvordan konkurrencens udfald bliver når jeg lidt senere i dag trækker lod - held og lykke til jer alle sammen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #114
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Ok, Lone Ida. Så kommer huen med i næste måned.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #115
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Lone Ida! Har du set tæppet/plaiden/sjalet (kan bruges til alle 3 ting: tæppe til et barn, plaid/sjal til en voksen)? Jeg afleverede det i Bramming. Det skal muligvis have et strygejern (på uld) eller også kan I måske blokke det lidt. Det krøller lidt i kanten.

    Det er strikket på min S-strikkering med 198 pinde/masker. Der er nogle småfejl i. Men det var jo et begynder projekt på den strikkering.

    Nu er jeg stadig ved et trekantet sjal på samme strikkering. Har desværre også fundet et par fejl i det. Men det skal nok varme alligevel. Noget af garnet jeg bruger til det er strømpegarn (med for lidt uld i til strømper, hvor det skal være mindst 70% uld i).
    Desværre ikke endnu Strikkelene - jeg skal forbi depotet i morgen onsdag så måske kan jeg se det der
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #116
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    [QUOTE=sifa;398366]
    Citat Oprindeligt indsendt af LIAC Se meddelelser
    Det lyder spændende Strikkelene - dem glæder jeg mig til at se ved lejlighed...
    Ja det er jo ikke dårligt med en ekstra bytur efter garn sifa - det bliver spændende om du finder noget der kan passe til La inn en anonnse på kjøp og salggruppe her i bygda.Fikk napp,ei som hadde litt.Der var jeg heldig. Men da kan jeg stryke ut garnbutikk,å heller satse på undertøysbutikk.Handler ikke på nettet,å nu begynner det å bli krise i skuffen min. Har ikke vært på annet enn matbutikken her i bygden på snart 1,5 år. :)
    Jeg har ikke været ude og handle i madbutikker siden corona kom til landet - så jeg vil glæde mig til at prøve snart og komme ud og handle lidt i butikkerne igen - dog ikke mens der er flest handlende
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #117
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Husk at låse denne tråd, Lone Ida!!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 289101112

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •