Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Tour de France 17. Etape

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Tour de France 17. Etape

    Jeg har sat mig med strikketøjet - er næsten lige startet op på ribkanten på nr 2 restestrømpe, men har ikke haft tiden til at få strikket, men i dag er der tid til at sidde lidt i stolen og få gang i pindene .

    Forud er der en lang flad kørsel før de når 3 høje bjerge - nyder bare den udsigt vi får lov til at få med herhjemme fra stuerne - det er nok ikke meget cykelrytterne når at få set når de kører afsted i høj fart på hver sin cykel...

    Og selvom jeg ikke har kigget med på alle etaperne, så er kommentatorerne utrolig gode til at få en opdateret både mht. selve løbet, men også om de forskellige steder vi ser oppe fra luften

    Håber også I andre hygger jer på den ene eller anden måde?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har også set nogle af etaperne. Men ikke i går eller i dag. Er lidt trætte efter 2. vaccination med Pfizer i går. Har bare lidt ondt i overarmen. Både min søster og jeg.
    Ja, det er sådan nogle flotte landskaber og byer med huse med røde tegltage, de kører igennem. Jeg hepper mest på danskerne og helst på Thyboerne: Walgren og Wingegaard.
    Jeg strikker også imens.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Ser også Touren, og gør det hvert år. Passer godt til strikketøjet.
    Ser også gerne forårsklassikerne.

    Det er rigtig spændende hvordan det går Vingegaard. Han er dygtig og en meget sympatisk ung mand.
    Nyder bestemt også den skønne natur vi får vist.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Det kan jeg godt forstå Strikkelene - min mand blev også vaccineret i går 2. vaccination og har influenzalignende symptomer i dag - så han hviler på sofaen - men jeg får da vækket ham ind imellem så han kan få lidt at drikke - det skal man jo også huske på her i denne varme tid...

    Dejligt at høre Bedstemor - så sidder jeg ikke alene med strikkepindene mens vi hepper på Vingegaard. - Ja det er utrolig flot som han indtil videre har klaret sig, men jeg synes nu det er rigtig flot klaret af dem alle - tænk at køre så mange km på en og samme dag - flere dage i træk. Det er så flot klaret.

    Hvad har du på pindene Bedstemor?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Ja det er helt utroligt som Vingegaard klarer den. Og mange af de andre også.

    Nu er det mere end spændende.
    Jeg fik en lidt halvskør ide, om at jeg gerne vil lave babytøj…men ingen af mine 6 store drengebørn ser ud til at tage sig sammen.
    Så nu har jeg lavet en oldemorkasse og er næsten færdig med et hæklet babytæppe.

    Jeg fik barske bivirkninger efter 2. Stik, men først efter 8 dage…det blev ved i næsten to uger..min læge ville indberette det.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Det var sørme flot klaret af Vingegaard - meget flot

    Ihh som du kan sige det Bedstemor Pludselig en dag så er den der, så det er godt du er gået igang, du kan sikkert godt have lidt klar i flere forskellige farver så er der jo lidt at starte op på hvis/når dine store drengebørn er klar til familieforøgelse. Før du ved af det kan der jo være 6 nye små og så skal det gå stærkt...

    Det lyder sørme ikke rart - godt du er ovre det nu - var der slet ikke noget efter dit første stik?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Vi har kun ondt i overarmen efter stik nr. 2. Men det gjorde, at vi ikke kunne sove i nat. Jeg har også lidt ondt i højre side af hoften (ikke noget med corona at gøre). Vi var lidt trætte i dag. Jeg strikker en hue på min gule strikkering.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Ikke efter 1. Kun lidt øm arm.
    Så fik jeg jonlige så hatten passer ved nr 2.
    Vi var 5 stk her i rækkehusene, der blev vaccineret samme datoer…den ene Moderna.
    Jeg var den eneste der fik en god omgang bivirkninger ud over lidt ømme arme.

    De 6 drenge er 15 - 20 - 25 - 28 - 30 - 33
    Så nu kunne de godt tage sig sammen…de griner bare af mig…
    Og de har fået at vide de har bare at få en pige….så jeg kan lave tøsetøj.
    Jeg fik selv to, en datter og en søn…ham der blev trafikdræbt da han var 42.
    De to ældste er hans.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Wingegaard er en sej Thybo.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg skal lige straks op i min varme stue og strikke lidt mere på den grønne hue (måske kommer der også lidt blåt garn i), mens jeg ser næste etape af Tour de France.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •