Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 17 af 17 FørsteFørste ... 71314151617
Viser resultater 161 til 165 af 165

Emner: Februar Konkurrence på Rokken 2021

  1. #161
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg har nu talt dage op for hvor aktive I har været med at skrive herinde i tråden og de af jer som har skrevet mindst
    12 forskellige dage har derfor gyldige lodder til dagens lodtrækning i Februar måneds konkurrence.

    Deltagere i lodtrækningen i Februar konkurrencen bliver derfor:

    nr 2 anje03 med 3 lodder
    nr 3 Strikkelene med 4 lodder
    nr 4 Bente Kristine med 7 lodder
    nr 5 Inge K med 2 lodder
    nr 6 StrikkeBente med 6 lodder

    Desværre har inger bogense, morstrik og Ullatobiesen ikke nået at skrive mindst 12 dage i løbet af Februar månedskonkurrence
    dvs. fra 21. januar - 20 Februar og jeres lodder er derfor desværre ikke gyldige til dagens lodtrækning.
    Hvis I vil have dem ført over til næste måneds konkurrence så giv mig lige besked så fører jeg dem over - men der vil I så stadigvæk skulle skrive mindst 12 forskellige dage for
    at de er gyldige til Marts måneds konkurrence.


    Bente Kristine du har fået endnu 1 lod for vanteparret.

    Inge K - det er sørme et stort projekt det bliver rigtig spændende at følge

    Strikkelene - jeg kan også godt sende dine præmier hvis du selv betaler porto og vælger om det skal sendes som brev eller pakke?
    Jeg tænker dog at hvis du skulle vinde vin så vil det ikke være så godt at sende med posten.

    Nu går jeg igang med forberedelser til lodtrækningen - skal jo lige skrive alle jeres lodder på med jeres deltager nummer på glaskuglerne...

    Held og lykke til jer alle 5
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #162
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Nej, tak! Jeg tror godt, at jeg selv kan hente mine præmier en dag. For jeg skal til Videbæk en skønne dag. jeg har så mange ting, jeg skal aflever på et eller andet tidspunkt. Mon dog ikke, jeg kommer derned engang i år.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #163
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg skal også i gang med nogle nye, hurtige ting til marts. Nogle af de ting, jeg strikker er vist "langtidsstrik".
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #164
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nej, tak! Jeg tror godt, at jeg selv kan hente mine præmier en dag. For jeg skal til Videbæk en skønne dag. jeg har så mange ting, jeg skal aflever på et eller andet tidspunkt. Mon dog ikke, jeg kommer derned engang i år.
    Jeg vil gerne hente dine præmier i Bramming ved lejlighed, men vi kører ikke nogen steder lige for tiden, så det er ikke sikkert de er i Videbæk første gang du kommer. Men det kan vi jo skrive om når det bliver aktuelt

  5. #165
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg er stadig forkølet og har ikke fået nogen vaccination endnu. Jeg ved ikke om jeg kan komme til sommer. Men jeg skal nok få hæftet nogle ender. Så kan jeg tage det med, der er klar til aflevering.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 17 af 17 FørsteFørste ... 71314151617

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •