Mandens strømper (sort)?? er færdige, og jeg er igang med en bluse til mig selv, men har dog slået op til en hue image.jpg
![]() |
![]() |
|
Mandens strømper (sort)?? er færdige, og jeg er igang med en bluse til mig selv, men har dog slået op til en hue image.jpg
I aftes blev lufferne færdige
138636762_403679154045836_2858798696713437353_n.jpg
De ser rigtig flotte ud Inge K- Jeg er ked af hvis jeg ikke har været tydelig nok med de regler til denne konkurrence, men
jeg har lige talt igennem og kan se du kun har fået lavet 4 kommentarer herinde på denne tråd i alt - i reglerne står der at I skal kommentere i den månedstråd I deltager i mindst 3 gange om ugen, og da der kun er 4 dage tilbage i denne måned kan du ikke nå at få skrevet de 12 dage I mindst skal skrive (3 gange om ugen) for at deltage i konkurrencen - men du kan sagtens være med i næste måneds konkurrence og bruge disse dejlige luffer i næste måneds konkurrence - du skal bare huske at skrive inde i februartråden når den bliver opretttet og det skal gøres 3 gange om ugen - dvs. 3 forskellige dage.
Denne regel har jeg lavet for at få mere aktivitet på rokken - og du kan se reglerne inde på siden hvor der står information om konkurrencen - jeg har været inde og markere de vigtigste ting med rødt - så det står mere tydeligt hvilke regler man skal følge for at deltage i konkurrencen- du må gerne lægge dine kreationer ind i din egen årstråd eller i marathon for hænder eller kassen til børn og voksne - bare du skriver en kommentar herinde hvor du henviser til billede af det du laver så vi andre kan følge med og så jeg kan holde styr på hvor mange der er aktive i månedens konkurrence og hvor mange der måske af den ene eller anden årsag ikke længere har tid eller overskud til at deltage.
Skal jeg skrive dig på til februars månedskonkurrence og så bruger du dine luffer som et lod i februar måned?
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke
Mit tredje par futter er i gang.
IMG_20210114_193154.jpg
Lørdag aften kom anden fod på pindene. Søndag aften blev futterne strikket færdige, så skal de lige monteres.
IMG_20210117_213431.jpg
Sidst redigeret af StrikkeBente : 18-01-2021 kl. 14:52
Det går ikke så hurtigt på p 2,5 og p 3image.jpg
Jeg mangler bare et par cm mere, før jeg kan lukke huen af.
Og så gælder det mit sjal/tæppe/plaid. Nok ca. 10 cm endnu. Og så skal jeg strikke nogle omgange rib før jeg tager maskerne over på en lang rundpind og lukker dem af. Jeg tør ikke lukke af direkte på strikkeringen. Der skulle nødigt gå noget galt.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg har fået håndledsvarmerene færdige - tog også et billede i aftes men nu er det ikke på mobilen - så det kommer senere i vantetråden
så lykkedes det - så må vi hvad jeg så finder på![]()
Sidst redigeret af morstrik : 17-01-2021 kl. 08:46
Skriver jeg nok herinde?
Jeg er snart færdig med huen. Mangler kun ca. 2 cm før jeg lukker af.
Her er den: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...526#post396526
Besked nr. 12.
Har jeg så 2 lodder nu?
![]()
Ja det har du Strikkelene, den var lige smuttet for mig - godt du er vågen
Jeg har lige været inde og lave en "opgørelse" over hvor aktive I har været herinde i tråden, så det jeg kan se hvis jeg har talt rigtigt så er der kun 2 af jer som stadig har chance for at vinde præmier i januar konkurrencen. Det er Strikkelene som har skrevet 12 indlæg i alt og anje03 som skal skrive både i dag den 18, den 19 og den 20 for at være med i lodtrækningen om de dejlige præmier.
De af jer som ikke har nået at få skrevet 3 indlæg om ugen i januar konkurrencetråden - I får jeres lodder ført over til februar måneds konkurrence, I skal så bare huske at for at komme i betragtning til februar måneds præmier så skal I skrive herinde mindst 3 gange om ugen. Jeg godtager også 12 forskellige dage jævnt fordelt på den måned konkurrencen løber over, men det skal omhandle enten jeres eget eller de andre deltageres projekter til konkurrencen. I må også gerne snakke om hvad I overvejer at lave - bare det at I "snakker" herinde og viser fremgang i jeres projekter af og til - det vil jeg rette til når vi starter med februar måned.
Spørgsmål må meget gerne stilles men bliver ikke regnet med som "snak" i konkurrencetråden da der er en seperat tråd til spørgsmål.
Tallene er datoerne hvor der er skrevet indlæg, hvis man skriver flere indlæg samme dag - det må man meget gerne, men det tæller kun for 1 indlæg.
Bente Kristine: 1, 3, 9, 10, 12, 15, 17,
Strikkelene: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
morstrik: 2, 3, (6,) 8, 11, 13, 14, 17,
StrikkeBente: 3, 6, 16,
supersine669: (4 hører til under tilmelding), (4 hører til under spørgsmål om konkurrencen) (10 hører til under spørgsmål), (11 hører til under spørgsmål) (14 hører til under spørgsmål) Hvis der blev snakket om kræmmerhuset som var ved at skulle laves så var det et godtaget indlæg
anje03: 5, 6, 7, 8, 10, 12, 13, 15, 16, 18,
Inge K: 5, 6, 8, 13, 15,
I må meget gerne gå ind og tælle efter - jeg kan godt have lavet en optællingsfejl, men så har vi tid til at rette op på det.
Man må helst ikke gå ind og edit i sit indlæg, men skal skrive nyt på den måde kan jeg bedst se hvor mange dage I har været inde og skrive når jeg skal tælle sammen :)
Skriv endelig i spørgsmål om konkurrencen http://rokken3.dk/forum/showthread.p...A5-Rokken-2021 hvis der er noget I er i tvivl om![]()
Sidst redigeret af LIAC : 18-01-2021 kl. 16:08
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke
Jeg kom i tanke om et halstørklæde, jeg har haft færdigt i lang tid. Brugte tid på at hækle en pæn kant hele vejen rundt om det.
Det kan du finde i besked nr. 13.
Så har jeg lige pludselig 3 lodder.
![]()