Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 31

Emner: Spørgsmål og snak om Konkurrence på Rokken 2021

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Ok, tak. Men f.eks. chokolade skal nok opbevares koldt. Jeg ved jo ikke, hvornår jeg kommer til Videbæk næste gang.
    Jeg har fundet denne side - der skal chokolade ikke opbevares i køleskabet: https://www.lomax.dk/inspiration/tip...din-chokolade/
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg fornemmer at der er nogle af jer som er lidt i tvivl mht. reglerne i denne konkurrence - jeg har prøvet at markere de vigtigste informationer med rødt i det indlæg hvori jeg fra start har skrevet regler og info om konkurrencen ned...

    For at være fair bliver jeg nødt til at stå ved de regler jeg er startet ud med da nogle af jer har været meget flittige til at skrive i tråden.

    Grunden til at jeg gerne vil have I skriver i selve Januar tråden når I deltager i januar konkurrencen, det er for at jeg har et overblik over hvem der er med og hvem der måske vælger at springe fra eller på anden måde bliver forhindret i at fuldføre undervejs.

    De af jer som ikke har fået skrevet i tråden de 3 gange om ugen som jeg har skrevet - I er meget velkomne til at deltage i februar konkurrencen.

    Der er nemlig en ny chance for at vinde hver måned men det kræver at man tilmelder sig i tilmeldingstråden (1 gang om måneden senest den 20. i den pågældende måned) og det kræver at man skriver i den pågældende konkurrence måned 3 gange om ugen mindst - du må gerne skrive flere gange om ugen, men mindst 3 gange om ugen ellers deltager du desværre ikke i lodtrækningen der foregår den 21. i hver måned...

    http://rokken3.dk/forum/showthread.p...A5-Rokken-2021

    Spørg endelig i spørgsmålstråden for konkurrencen hvis I har spørgsmål eller er i tvivl om noget
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg når nok at blive færdig med huen. Og måske mit store projekt (tæppe, plaid eller sjal). Men ellers kommer det med i februar.

    Skal det være 3 ting om måneden?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg når nok at blive færdig med huen. Og måske mit store projekt (tæppe, plaid eller sjal). Men ellers kommer det med i februar.

    Skal det være 3 ting om måneden?
    Nej Strikkelene, det skal kun være 1 ting om måneden (mindst) du må meget gerne lave flere ting, men mindst 1 ting. For hver ting du laver får du et lod - 1 ting = 1 lod, så hvis du laver 2 ting så får du 2 lod, 3 ting så får du 3 lod.
    Det der står med 3 - det er at du skal skrive i tråden mindst 3 gange om ugen - og her kan du enten vælge at fortælle hvad du er gået igang med - gerne med et billede,men det er ikke et krav - det er bare hyggeligt at kigge med for alle andre for at se hvad der bliver ud af de garnnøgler eller hvis man laver noget af træstykker eller laver noget af metal eller stof - så er det spændende for os andre at kigge med fra start og til slut. Du må også meget gerne kommentere på de andres kreative projekter. Bare det du skriver. Det færdige projekt kan man bare henvise til hvis man har lagt billedet af det inde i til hænder marathon - så jeg ved at det er derinde jeg skal se efter billedet af jeres færdige arbejde. Eller hvis man har en års tråd må du også meget gerne have billederne derinde fra start til slut, men du skal stadigvæk skrive i den konkurrence månedstråd du deltager i så jeg har et overblik over hvem der er aktive i den måneds konkurrence og så jeg ved hvor jeg skal kigge efter billeder - håber det giver mening
    Grunden til at det er 3 gange det er fordi jeg jo holder denne konkurrence i anledning af mine 10 år som varmestuestrikker og herinde på Rokken - og vi er jo flere som gerne vil have pustet liv i rokken igen og det kan man ikke gøre hvis man kun skriver i tråden 1 gang på en måned - men hvis man til gengæld er flere som skriver mindst 3 gange om ugen, så får man måske også lyst til at kigge i de andre tråde og skrive lidt der og på den måde kan vi i fællesskab få pustet liv i rokken igen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Tak for svaret!

    Der kommer nok flere ting i næste måned. Men huen kan jeg godt nå at få færdig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Tak for svaret!

    Der kommer nok flere ting i næste måned. Men huen kan jeg godt nå at få færdig.
    Det var så lidt - jeg glæder mig til at følge med i det - skal jeg skrive dig på til næste måneds konkurrence Strikkelene, tilmelding er nemlig senest den 20. i hver måned?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Ja, tak!

    Som jeg skrev i den anden tråd, så har jeg flere ting, jeg ikke er helt færdig med og som kan komme med i februar konkurrencen. Så vil jeg strikke på dem efter 21. januar.

    Jeg flytter lige denne besked herover fra Billed tråden:
    Jeg vil gerne vinde garnet, bogen eller strikkepindene.
    Så har du lidt at vælge imellem til mine præmier.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Lige i øjeblikket har jeg lagt de langsomme ting lidt væk og strikker kun hurtige ting på mine strikkeringe. Jeg blev jo lige færdig med en stor hue og nu har jeg slået op på min blå strikkering (lidt mindre end den gule) til en halsedisse/halsrør. Det er også hurtigt strikket.

    Jeg går ud fra, at det er lige meget, hvad vi strikker. Bare vi strikker nogle varmestueting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Lige i øjeblikket har jeg lagt de langsomme ting lidt væk og strikker kun hurtige ting på mine strikkeringe. Jeg blev jo lige færdig med en stor hue og nu har jeg slået op på min blå strikkering (lidt mindre end den gule) til en halsedisse/halsrør. Det er også hurtigt strikket.

    Jeg går ud fra, at det er lige meget, hvad vi strikker. Bare vi strikker nogle varmestueting.
    Ja alt kan bruges Strikkelene - alt hvad man ellers ville hjælpe med at strikke/hækle til Varmestuestrik Danmark - den eneste forskel er at jer som deltager i konkurrencerne samtidig kan være heldig at vinde en præmie til jer selv
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    LIAC! Husk! Også gerne andet garn (Bare ikke bomulds garn - da jeg har så meget af det). Det behøver ikke kun at være strømpegarn.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •