Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 31

Emner: Spørgsmål og snak om Konkurrence på Rokken 2021

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    En flaske vin er også en god gevinst.

    Ja, det er da klart, at man ikke kan vinde hele tiden.

    I vantegruppen i Ravelry kan man sommetider vinde en opskrift på et par vanter. Men det er også kun, hvis jeg har lagt et foto af et par færdige vanter i tråden, at jeg er med i lodtrækningen.
    Jeg har prøvet at skrive det du gerne vil være med i "præmie-lodtrækning" til herinde - skriv endelig hvis der er noget der skal rettes
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Gælder det både, hvis man lægger noget ind i "Børn og Voksne" og i vantetråden.

    Jeg er snart færdig med et par børne restevanter. Skal snart strikke ribben. De kommer med i næste måned.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Gælder det både, hvis man lægger noget ind i "Børn og Voksne" og i vantetråden.

    Jeg er snart færdig med et par børne restevanter. Skal snart strikke ribben. De kommer med i næste måned.
    Hvis man lægger noget i Børn og voksne tråden eller marathontråden, så skriver man inde i den månedstråd man er tilmeldt i konkurrence til at man har lagt færdigt arbejde derind. Og de indlæg man lægger ind mindst 3 gange om ugen i disse måneds konkurrencetråde der kan man evt. vise hvor langt man er nået med sit projekt, så vi andre kan følge med
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    3 gange om ugen. Så hurtigt tror jeg ikke, jeg kan gøre noget færdigt.

    Jo, måske kan jeg hurtigt lave en hue og en halsedisse. Så når jeg op på 3 ting.

    Jeg er også ved en håndledsvarmer. Men kun den ene på en strikkering. Kan kun strikke én ad gangen på en strikkering.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    3 gange om ugen. Så hurtigt tror jeg ikke, jeg kan gøre noget færdigt.

    Jo, måske kan jeg hurtigt lave en hue og en halsedisse. Så når jeg op på 3 ting.

    Jeg er også ved en håndledsvarmer. Men kun den ene på en strikkering. Kan kun strikke én ad gangen på en strikkering.
    Strikkelene - det er mere for at holde "tråden" varm at man lige skriver lidt herinde i tråden den eller de måneder man deltager - jeg forventer slet ikke at man kan lave tingene færdige så hurtigt - bare det man lige skriver om man har været igang på sit projekt - det man mindst skal er at lave et projekt færdigt til den 21. i den/de måneder man deltager - pr. ting får man 1. lod i lodtrækningen om præmierne . Når tingen/e er færdige så bliver det den 21 talt op hvor mange lodder man har i den måned og dermed hvor mange chancer man har for at vinde en præmie.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg skrev videre på min tråd fra igår - uden at tænke mig om
    Tænkte egentlig at det var en god ide at kunne se fra start til slut - men er det ok at skrive videre på sin tråd, eller skal jeg starte en ny kommentar op hver dag?

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Jeg skrev videre på min tråd fra igår - uden at tænke mig om
    Tænkte egentlig at det var en god ide at kunne se fra start til slut - men er det ok at skrive videre på sin tråd, eller skal jeg starte en ny kommentar op hver dag?
    Hvis du lægger et billede ind i din årstråd så kan du bare skrive inde i den måneds tråd du deltager i- billede af hvor langt du er nået er lagt i årstråd...- det er for at holde denne tråd "varm" og så har jeg et sted jeg skal holde øje med hvor mange færdige arbejder der er lavet og samme tråd jeg har til at sætte lodder i så man skriver lige når man er færdig med sit projekt så du kan få et lod for det
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Skal du ikke have vores adresser, så du ved, hvor du skal sende præmierne hen?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Skal du ikke have vores adresser, så du ved, hvor du skal sende præmierne hen?
    Strikkelene, præmierne bliver transporteret til det depot/garncentral der er nærmest der hvor vinderen af præmien er enten af garncentraler/depotarbejdere eller en stafet herinde fra rokken og der hvor det færdig-kreerede bliver indleveret - og her vil det kunne afhentes af vinderen efter aftale med depotbestyreren/garncentralen.
    Vi må jo alle have tålmodighed pga. corona og de restriktioner.
    Måske skal jeg markere det med rødt der hvor jeg har skrevet om selve konkurrencen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Ok, tak. Men f.eks. chokolade skal nok opbevares koldt. Jeg ved jo ikke, hvornår jeg kommer til Videbæk næste gang.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •