Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 106

Emner: Corona.

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Du må plassere ut musefeller.Og sjekke om det er tett under bordkledningen eller om det er huller i muren.Musebørste skal visst være effektiv. :)

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Idag fikk minste barnebarnet i Tromsø positiv prøve.Ho blir 12 år i neste mnd.Er uvaksinert,så jeg er spent på hvordan Omikronen virker på henne.3 dager etter at svigersønnen ble positiv,fikk hun det. :)

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Hvordan går det med din familie sifa? Klarer de sig godt igennem coronaen/omikron?

    Her har vi fået corona indenfor dørene endnu engang... Vores yngste var sløj i onsdags da jeg hentede hende fra skolen - havde feber og skidt tilpas, hovedpine og senere opkast - så det var en værre omgang... hjemmetesten var negativ, men på grund af alle symptomerne tog vi hende til pcr test torsdag og den var positiv...
    Nu skal vi andre så igennem test for at sikre vi ikke er blevet smittet, men jeg må sige det er noget nemmere at isolere en 16 årig end det er at isolere en 7 årig
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    God bedring til din datter.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Minste barnebarn i Tromsø,Ragnhild (12 år) fikk korona sist mandag.Å hele gjengen er friske nu.Kun litt vondt i hodet og lettere forkjølelse sympton hadde de.Så de gled lett igjennom dette.God bedring til din datter LIAC,håper hun også bare får lettere symptoner.I Norge trur jeg regjeringa vil at vi skal smittes.Så vi får flokk immunitet.Men æ er nu skeptisk,trur ikke vi er ferdig med korona før hele verden er vaksinert.Den kan muttere,om vi blir kvitt omikron,så trur æ at nye varianter kommer.Æ er så skeptisk til det meste. Men er det noen av dere som har hatt langvarige plager av vaksinene?Jeg gled lett igjennom alle 3 doser.Kun litt øm etter dose 2,forsvant fort da.

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg havde kun lidt ondt i venstre overarm alle 3 gange. Ellers ingen symptomer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Efter 2. Og 3. Vac. var jeg ret dårlig i halvanden uge ca…feber, influenzalignende symptomer og godt ondt i div led.
    Forsvandt langsomt igen.
    Også øm ved stikstedet , men det var da det mindste …
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg har talt med min søster. Hun har været hjemme i 2 uger. Jeg vidste ikke, at hun har haft lidt. Men det er også mere end 2 uger siden vi sidst sås.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Min yngste datter på 7 havde heldigvis en kort omgang. Hun var sløj onsdag - testet positiv torsdag og blev klar til skole igen mandag. Havde influenza symptomer både i øjne, feber, træt/mat, men efter opkast holdt op, så fik hun det så småt bedre.

    Søndag blev vi andre testet. Her var min søn på 14 og jeg selv så uheldige at være positive.
    Min søn har haft meget ondt i hovedet især, men jeg må nok indrømme jeg føler jeg er blevet ramt hårdt... selvom jeg har fået alle 3 stik, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg ville have haft det hvis jeg ikke var blevet vaccineret.

    Hviler meget, hoster, nyser, fryser, slem hovedpine har jeg også..., men håber jeg snart er ovre det værste

    I Går måtte min datter på 12 gå tidligere hjem fra skole da hun var sløj og da vi tog hjemmetesten var den positiv, så nu afventer vi svar fra pcr, men den er nok også positiv da hun heller ikke har det så godt.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    I mandag var min svigersøn positiv , han har det rigtigt skidt..som en større influenza. Min datter er stadig negativ. De har begge de tre stik.Yngste søn 15 år var syg for 14 dage siden, to stik. anden yngste for tre uger siden, han bor ikke hjemme men var på besøg et par dage, lige da det startede, tre stik.
    Min datter ogsvigersøn var ellers enige om, at de nok ikke kunne få det…men nu er han nede.
    Heldigvis har jeg ikke været sammen med dem.
    Og sikke så nogle tal i dag…huhhh.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •