Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 11 FørsteFørste ... 7891011
Viser resultater 101 til 106 af 106

Emner: Corona.

  1. #101
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Omikron sprer seg i vilden sky.God bedring LIAC og familien din.Samme til Bedstemor,god bedring til din familie.

  2. #102
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tak for det Sifa.
    Det er da også noget vildt. Som tallene stiger i disse dage.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #103
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Andre datter,Einar og Ida(barnebarna våres),smittet.Ida er ferdig med sin omikron.Jeg har tullet litt med at det er snapchat sin skyld at 11 stk av familien er smittet/ferdig med smitten.Gikk fra Tromsø,Stjørdal,Melhus og Trondheim.Da står mannen,jeg,og 7 stk igjen som er friske,enda. :) Mente vi måtte slette snapchat.Mye latter ble det. :)

  4. #104
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Må fortelle at butikken der jeg jobber,er stengt.Ikke på grunn av korona,men de skal pusse opp.Å igår gikk førerkortet mitt ut.Så nu sitter jeg 10-20 km unna nærmeste butikk.Mannen handler.Veilederen min var innom jobben sist tirsdag,og fortalte om planene for butikken.Jeg sa at den 09.02 kunne ikke jeg kjøre bli.Da bestemte hun at vi stenger butikken,nå. :) Jeg er den eneste som jobber der nå. :) Så alt ble gjort i full fart.Jeg venter på nytt kort,men enten er legeerklæringen kommet bort i posten eller mannen min har sendt det til feil adresse.Jeg må fornye kortet hvert 5 år,på grunn av diabetesen.Vi kunne ikke møte hos biltilsynet med lege erklæringen,måtte sende brev,å ikke sende det på mail.Det er så tungrodd.Har gått i 2 uker og ventet på midlertidig kort,imorgen håper jeg legen har ordnet ny attest så vi får sendt det igjen.Å når de får erklæringen,kan det ta atter ei uke før de har behandlet det. Grrrr,sier jeg bare.

  5. #105
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Her har smitten begynt å øke.Vi er mellom 900 og 1000 innbyggere i kommunen.Sist uke var det 24 smittede.Spent på hvor lenge det tar før mannen og jeg får det.

  6. #106
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af sifa Se meddelelser
    Omikron sprer seg i vilden sky.God bedring LIAC og familien din.Samme til Bedstemor,god bedring til din familie.
    Mange tusinde tak sifa

    Min familie var heldigvis forholdsvis hurtigt ovre corona - men jeg døjer stadig lidt endnu. Kan heldigvis begynde at mærke bedring, men jeg kan mærke jeg ikke skal forhaste mig...for jeg skulle lige pakke en garnpose som mine gode hjælpere Ullatobiesen og Kirsten N. skal bruge i morgen i Hjerting Kirkes Nørklegruppe, men det var åbenbart for hårdt at løfte på garnet og poserne, så jeg måtte sidde og komme til kræfter i lænestolen bagefter, men nu er det heldigvis klaret, så det står klar til Kirsten henter det.
    Dejligt med så gode hjælpere
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Side 11 af 11 FørsteFørste ... 7891011

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •