Oprindeligt indsendt af
Strikkelene
Tak for sangen og de fine ting, dine børn har lavet.
Jeg kan love dig, at jeg har ikke købt en eneste ting på internettet.
Det er ikke fordi jeg slet ikke synes man skal købe ting på internettet, for det kan også være en god ting Strikkelene, men jeg skriver sådan et "øjebliksbillede" af hvad jeg hører der sker lige her og nu i landet - det er helt op til den enkelte hvad man gør - og der er jo fordele og ulemper ved begge dele 
Personligt benytter jeg mig af begge. Internettet bruger jeg til de ting hvor jeg ved jeg kommer til at stå i lang kø og ikke kan få hjælp til at finde lige præcis det jeg skal have i en butik - der er det for mig bedre at bruge internetkøb, men lokalt bruger jeg både for at støtte op om butikkerne her i området så de ikke mister handel, men også fordi jeg ved jeg kan få de forskellige ting i de butikker og ved hvor jeg selv skal finde dem. (Nu er det dog min mand som gør indkøbene herhjemme for tiden pga. Corona da jeg har meget lavt immunforsvar, så der sørger jeg for de ting som skal købes online...) Håber dog vi snart er ovre det værste med corona så vi kan begynde at se lidt lys forude
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke