Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 18 af 26 FørsteFørste ... 8141516171819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 257

Emner: Småsnak her på Rokken

  1. #171
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Det er lige vejr til at sidde indendøre og hyggestrikke.

    Det er en grå regnvejrsdag i dag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #172
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    Knebel
    Indlæg
    1.387
    Du har ret, Strikkelene. Senere på dagen kom der haglbyger og tordenvejr i det østjyske

  3. #173
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Der kom en masse hagl på den store vej fra Vestervig kirke til Agger. Lige ved vejen til Krik og Lodbjerg. En af mine face book venner var ude at køre en tur og tog et foto af vejen. Hvis man ikke vidste, at det var hagl, kunne man godt tro, at det var sne.

    Men her i Svindborg fik vi ikke hagl. Bare en masse regn.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #174
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Her har det vært mest fint vær.Vært ei byge med regn.Så nå henger det klær til tørk ute på stativet. :)

  5. #175
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Når vinden kommer direkte fra nord, så ligger Nordjylland i læ af de norske fjelde (fjellene). Men når den kommer fra nordvest, så kommer den helt ude fra Atlanterhavet gennem havet mellem Skotland og Norge (hvor Færøerne, Shetlandsøerne og Orkneyøerne ligger).

    I dag får vi også lidt regn. Men også sol og det blæser.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #176
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Lykke til med valget deres idag.Noen blir skuffet og noen glad.Men spennende er det. :)

  7. #177
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Tak skal du have, Sifa. Ja, jeg ved ikke, hvad vi skal stole på.

    Jeg prøvede kandidat testen. Men fik både de helt forkerte partier og nogle kandidater, jeg slet ikke kender.. Så jeg har ikke stemt på nogen af dem. Men én, jeg har set før i det rigtige parti (for mig).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #178
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Har prøvd de testene.Alle partiene har noe jeg liker. Men ingen har alt. Man må vel gå etter magefølelsen.

  9. #179
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Vi har vært i NordNorge i helgen.Rettere sagt i Tromsø hos våres datter,barnebarn og svigersønn.Det var deilig å komme seg litt bort.Har ennå ikke hatt ferie,men skal ha 3 uker nu.Jeg var litt klumsete da vi var på flyplassen,var innom og kjøpte meg litt drikke.Da vi kom til Værnes (Trondheim) fant jeg ikke pengboken.De fant den ikke i flyet.Hadde Visa kortet og førerkortet og endel fordelskort i pengboken.Sperret Visakortet,så nu venter jeg på ett nytt.Førerkort fikk jeg bare midlertidig av idag,å får ikke bestille nytt før om 1 måned.Ringte hittegods i Tromsø,men de hadde ikke fått inn noe enda.Og idag skulle jeg til Namsos på øyekontroll.Heldigvis hadde jeg bestilt skyss hos pasientreiser,for det går ikke busser på tirsdag og torsdag.Mannen tok ut 700 kr,jeg tenkte at det var vel nok.Kunne jo ikke gå i banken og ta ut penger heller,har ikke førerkort/Visa for å vise hvem jeg var.Passet lå hjemme.Men kan love at jeg var sparsom,å fikk faktura hos øyelegen og drosja.Men kjedelig å være på bytur uten Visakortet. Fikk kjøpt meg ei ny pengebok som bare venter på sine nye kort. Jeg har meldt pengeboken savnet på 2 forskjellige plasser som jeg fikk anbefalt.

  10. #180
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Uha, Sifa! Det lyder ikke godt. Bare det ikke er stjålet.


    Jeg har døjet med ondt i halsen og en slem forkølelse de sidste par dage. Natten til mandag måtte jeg tage 2 pinex, for at kunne falde lidt til ro. Jeg havde ondt i halsen, når jeg skulle synke. Så her står den på te og varm suppe. Og jeg har min gode, gamle halsedisse på (inden døre). Jeg pudser næse hele tiden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •