Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 19 af 26 FørsteFørste ... 9151617181920212223 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 190 af 257

Emner: Småsnak her på Rokken

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    31 Dec 2009
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    66
    Tak for svar på mit indlæg om sweater med huse. Jeg er lidt tumpet til at skrive herinde - mit spørgsmål blev også sendt to gange. Håber dette går igennem.

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det skal du ikke være Balou. Man kan nemt blive forvirret herinde, når man er ny. Det var jeg også i starten for mange år siden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #183
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Skal vi have nogle sjove juleting i år? Vi har mange gode tråde og links til ideer under "JUL" i "Forum".

    Eller: Hvad med, at vi sammen laver en julehistorie? Det har vi prøvet før og de blev sjove og søde.

    I øvrigt er I velkomne til at lave mine nisser og engle, hvis I har lyst.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #184
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Uha, Sifa! Det lyder ikke godt. Bare det ikke er stjålet.


    Jeg har døjet med ondt i halsen og en slem forkølelse de sidste par dage. Natten til mandag måtte jeg tage 2 pinex, for at kunne falde lidt til ro. Jeg havde ondt i halsen, når jeg skulle synke. Så her står den på te og varm suppe. Og jeg har min gode, gamle halsedisse på (inden døre). Jeg pudser næse hele tiden.
    Pengeboken er funnet på flyplassen.Var litt spent på om gavekortet jeg fikk i 60 årsgave,(det var på 2000 kr bl.a)fra Vekstbedriften var i pengeboken.Alt innhold var der.Bankkortet sperret jeg rimelig fort.Så jeg har nytt,førerkortet var også der,så jeg slipper å bestille nytt,nu har jeg midlertidig kjørekort.Også honnørkortet var inntakt,det kan jeg bruke for å reise rimeligere med kollektivtrafikk.Datteren skulle sende pengeboken,jeg betaler ikke 4-6000 for å reise igjen.

  5. #185
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hvor er det godt at høre, at du har fået din pung/pengebok igen. Godt den blev fundet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #186
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Wow! Vi fik lige en ordentlig omgang lyn, torden, stærke vindstød og slud eller hagl her I Thy mellem kl. ca. 17:15 og 18:30. Men nu har jeg tændt for mit internet igen. Jeg var også ude at slukke lyskæden og hive ledningen ud. Lynet skal ikke ødelægge min nye lyskæde.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #187
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    I nat har vi også fået noget sne i Thy. Mon det var tordenvejret i går, der startede det.

    SDC11736.jpg

    SDC11735.jpg

    Håber I kan se lyskæden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #188
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Dere har vær Strikkelene.Idag har det vært lite vind her.Her har det vært ei slitsom uke.Mannen kom hjem sist fredag og hadde vondt i hele kroppen.Han sov det meste av helgen.Søndag slo testen ut,Covid.Derfor hadde han vondt,itillegg til Bechterew.Tirsdag var han på jobb.Han hjelper et avfallselskap i nabo kommunen på søpla.Der var et brøytet,men ikke strødd.Gjett om mannen merket det.Høyre arm knakk.Også han som er høyrehendt og snekker.Så da blir det mye kontorjobb.Han driver et lite snekkerverksted.Onsdag fikk jeg covid. :) Det bare måtte komme.Feber,men bikker jeg over 38 grader,blir jeg slapp.Litt forkjølt og trett og sliten.Rakk ikke å ta 4 dose.Idag har jeg nesten vært som vanlig.Men julestri,det glemmer jeg bare.Gjør det jeg rekker. :)

  9. #189
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Så kom jeg også ind på Rokken. Jeg har prøver et par gange, men kunne ikke åbne den. Der var nok for mange gæster på én gang. Det sker sommetider.

    Ja, vi har fået endnu mere sne siden den 9.. I dag har vi solskin og 9 graders frost. Dejlig iskoldt.

    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #190
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Så fik vi endnu en gang lyn, torden og hagl her i Thy. Mærkeligt at det bliver tordenvejr om vinteren. Det plejer at være, når vi har hedebølge om sommeren.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •