Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 26 FørsteFørste ... 39101112131415161723 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 257

Emner: Småsnak her på Rokken

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt at se foråret på forsiden LICA
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg citerer Liac:

    Ja sådan kan det desværre gå - helbredet er vi ikke altid herre over. Jeg har døjet med hold i ryggen (lænden) hele dagen i går og halvt i forgårs efter jeg fik løftet forkert og min lænd så låste, så måtte vente med optælling og lodtrækning herinde til jeg havde nogenlunde ro pga de voldsomme smerter det giver... Du kan tro jeg vil sørge for at stå helt rigtigt en anden god gang hvor jeg skal løfte noget, som jeg ellers også altid har gjort, for dette er dog alligevel det værste jeg har prøvet med at være "sat ud af spillet" pga. smerter...
    Ja, jeg har også døjet med min ryg og mine ben ind imellem. Periodevis. I fredags var jeg i Thisted at handle med min søster og hjemme hos hende bagefter. Jeg fik gået så meget, at jeg fik ondt i en muskel på forsiden af venstre lår. På hjemvejen var der så stegende varmt i flextaxaen, at mine fødder kogte. Natten til lørdag fik jeg meget krampe i mit højre skinneben 2 gange. Jeg måtte op at gå og tog bagefter magnesium og smertestillede piller. Det hjalp, så jeg kunne falde i søvn.

    Og nu svimmelhed og ondt i hovedet oveni i går aftes, så jeg gik tidligt i seng (lige efter "Forsvundne Arvinger"). Jeg sejlede rundt og kunne ikke finde ud af noget på grund af svimmelheden.

    I dag har jeg sovet lidt længe. Det føles ok nu. Kan lægge mig, hvis det driller igen.

    Min ryg er kun dum engang imellem. Der kan gå lange tider, hvor den er ok. Men så lige pludselig gør den bare ondt og jeg går rundt lige som "Mr. Auktionarius" (Bruun-Rasmussen senior). Jeg har en god åben trappe, som jeg af og til bruger som ribbe og retter ryggen ud ved. Jeg tager den med ro i dag. Mit hoved er også ok igen. Det har hjulpet, at jeg fik sovet.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Dejligt at se foråret på forsiden LICA
    Dejligt du kan lide det hundeuld - synes også det er hyggeligt at lave ny forside, skal stadig have assistance af Heins til når jeg lægger det op på selve siden, men selve billedet kan jeg selv lave nu så det er fremskridt
    Nu skal jeg bare have lavet en "fremgangsmåde" så jeg også selv kan blive fortrolig med at sætte det på siden
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg citerer Liac:



    Ja, jeg har også døjet med min ryg og mine ben ind imellem. Periodevis. I fredags var jeg i Thisted at handle med min søster og hjemme hos hende bagefter. Jeg fik gået så meget, at jeg fik ondt i en muskel på forsiden af venstre lår. På hjemvejen var der så stegende varmt i flextaxaen, at mine fødder kogte. Natten til lørdag fik jeg meget krampe i mit højre skinneben 2 gange. Jeg måtte op at gå og tog bagefter magnesium og smertestillede piller. Det hjalp, så jeg kunne falde i søvn.

    Og nu svimmelhed og ondt i hovedet oveni i går aftes, så jeg gik tidligt i seng (lige efter "Forsvundne Arvinger"). Jeg sejlede rundt og kunne ikke finde ud af noget på grund af svimmelheden.

    I dag har jeg sovet lidt længe. Det føles ok nu. Kan lægge mig, hvis det driller igen.

    Min ryg er kun dum engang imellem. Der kan gå lange tider, hvor den er ok. Men så lige pludselig gør den bare ondt og jeg går rundt lige som "Mr. Auktionarius" (Bruun-Rasmussen senior). Jeg har en god åben trappe, som jeg af og til bruger som ribbe og retter ryggen ud ved. Jeg tager den med ro i dag. Mit hoved er også ok igen. Det har hjulpet, at jeg fik sovet.
    Det lyder sørme ikke rart Strikkelene, men godt du kunne få ro så du kunne få din søvn det betyder bare så meget hvis man skal være noget værd dagen efter...
    Hvilken kanal er Forsvundne Arvinger på? Det lyder nemlig som et spændende program
    Hvem er Mr. Auktionarius? måske skulle jeg lige google og se om der står noget Har lige googlet og kunne ikke hitte ham - så venter spændt til du kigger herind igen Strikkelene
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    "Forsvundne arvinger" er om mandagen kl. 20 - 21 på DR1. Mette Frisk og arkivaren Adam Jon Kronegh er dygtige detektiver. De fandt en halvbrors enke til den afdøde, som skulle arve ham. Hans far havde desværre hjulpet nazisterne under 2. verdenskrig.

    Auktionshuset (Bruun-Rasmussen) er på TV2 Fri fra kl. 19:20 til 20:30 flere aftener om ugen. Jeg får ikke aldig set dem. Men det er sjovt at se deres auktioner. Sommetider er de også hjemme at besøge folk, der gerne vil have noget med på en auktion.
    Jeg mener, han hedder: "Jesper Bruun-Rasmussen" en meget hyggelig mand. De er allesammen dygtige til at kigge på gamle ting og malerier og at vurdere dem.

    Jeg kan også godt lide at se programmer om gamle ting og genbrugs ting.

    Jeg kan godt lide at se spændende programmer (også historiske - engang imellem) og krimier. Men jeg ser da også Borgen og den norske "Lykkeland". Jeg ser mest DR1, TV2 Charlie og TV2 Fri. Og engang imellem TV2.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Nu fik jeg ondt i hovedet igen mens jeg lavede mad. Mærkeligt. Nu har der ikke været noget hele dagen. Kan det være migræne?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nu fik jeg ondt i hovedet igen mens jeg lavede mad. Mærkeligt. Nu har der ikke været noget hele dagen. Kan det være migræne?
    Ja der er jo mange forskellige former for migræne...
    Jeg har det selv med synsforstyrrelser og hovedpine bagefter, men har heldigvis været forskånet for kvalme/opkast som nogle desværre får i forbindelse med migræne...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    "Forsvundne arvinger" er om mandagen kl. 20 - 21 på DR1. Mette Frisk og arkivaren Adam Jon Kronegh er dygtige detektiver. De fandt en halvbrors enke til den afdøde, som skulle arve ham. Hans far havde desværre hjulpet nazisterne under 2. verdenskrig.

    Auktionshuset (Bruun-Rasmussen) er på TV2 Fri fra kl. 19:20 til 20:30 flere aftener om ugen. Jeg får ikke aldig set dem. Men det er sjovt at se deres auktioner. Sommetider er de også hjemme at besøge folk, der gerne vil have noget med på en auktion.
    Jeg mener, han hedder: "Jesper Bruun-Rasmussen" en meget hyggelig mand. De er allesammen dygtige til at kigge på gamle ting og malerier og at vurdere dem.

    Jeg kan også godt lide at se programmer om gamle ting og genbrugs ting.

    Jeg kan godt lide at se spændende programmer (også historiske - engang imellem) og krimier. Men jeg ser da også Borgen og den norske "Lykkeland". Jeg ser mest DR1, TV2 Charlie og TV2 Fri. Og engang imellem TV2.
    Ok det vil jeg prøve at huske

    Jeg er også begyndt helt forfra med Borgen for at have det helt friskt i erindringen...
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg ville lige til at gå op i stuen nu, kl 20. Men bliver i min seng istedet for. Mærkeligt hoved, jeg har. Ikke svimmel i dag og ingen kvalme.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #130
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg ville lige til at gå op i stuen nu, kl 20. Men bliver i min seng istedet for. Mærkeligt hoved, jeg har. Ikke svimmel i dag og ingen kvalme.
    Rigtig god bedring til dig Strikkelene - håber du får det bedre til i morgen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •