Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Kassebukser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406

    Kassebukser

    Jeg er inviteret til 50 års fødselsdag med påklædning i 70ér stil...

    Det første jeg "får øje på" er KASSEBUKSER.... Mon nogen herinde skulle ligge inde med et mønster fra da ruder konge var knægt, som de vil dele med mig ??

    Og rigtig ærgerligt jeg ikke kan finde opskriften på den "rigtige" 70ér poncho. Ved godt der er en i drops men den er i alt for tykt garn og den som er i børnemodel holder ikke til en voksen og jeg kan ikke formatere den til voksen...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Poncho

    kassebukser ... hold da op det bringer minder frem Ponchoen ku måske laves i oldemors firkanter ... det er da ægte 70ér. Det er jo nemt at få dem til at blive den rigtige "damestørrelse" ... og de skal selvfølgelig være i lilla nuancer ....
    Smid en tråd ind under "hækling" så tror jeg straks der kommer gode forslag.


    Hilsen nanse

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hmm jae... Fandt opskriften men kommer ikke til at bruge den. Sidder i skrivende stund med stort sår i venstre ben pga et par dumme bylder der er blevet opereret på 3 gange sidste uge så jeg skal vist ikke til 70ér fest i morgen :-(

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Ej hvor surt. Det lød ellers festligt..

    Mine kassebukser endte sine dage cykelkæden.. så jeg måtte ned og bide i asfalten og ha en forbikørende til at hjælpe med at klippe bukserne fri med en eller anden tang han havde i bilen..

    Det var jo måske nok smart med kassebukser på i skole...men cykelklemmer no way.

    God bedring til dig bylder er vist meget ømfindtligt..
    Marianne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Jul 2011
    Geografisk sted
    Lolland
    Indlæg
    20

    Kassebukser, vil du dele hvor du fandt et mønster?

    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Hmm jae... Fandt opskriften men kommer ikke til at bruge den. Sidder i skrivende stund med stort sår i venstre ben pga et par dumme bylder der er blevet opereret på 3 gange sidste uge så jeg skal vist ikke til 70ér fest i morgen :-(

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •