Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Depotet flytter sammen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475

    Depotet flytter sammen

    4. januar 2020 er sidste åbningsdag på Baeshøjgård i Vig.

    Depotet flytter, så derfor kom og hent garn til de næste 2 måneder og hjælp os så vi får mindre der skal flyttes.

    VARMESTUESTRIK ÅBNER IGEN DEN 7. MARTS I

    NYE LOKALER PÅ GREVINGE PLEJECENTER.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    God arbejdslyst
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Forberedelserne begynder i dag hvor vi tager ned og siger tak for husly til Lene der er leder af centeret og Jan service medarbejderen skal også lige have en hilsen med tak.
    Bagefter går turen til Grevinge center for at tale nøgler med dem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hjemme igen og hvilken dejlig overraskelse da vi kom til Vig de 2 service medarbejder Klaus og Jan ville tage alle vores kasser op fra kælderen så vi bare kunne gå i gang.
    Vi fik sagt farvel til Lene og goddag til Lisbeth i Grevinge så nu kan vi komme derind i morgen og begynde at sætte plastik kasser derop. Var så lige en tur forbi Fjordgården i Hørve for som lige at få et overblik over hvad der skal flyttes og hvad vi bliver nød til at komme af med. Jens tog lige en læs med til genbrugsen nu vi var der alligevel, vi kommer ikke til at kede os...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der arbejdes ret hårdt på Depot Fjordgården så vi kan få alt flyttet til Grevinge. I går fik vi 4 dejlige mennesker 20200205_122315 (2).jpgder kom med en stor lastbil fra Nytte job Odsherred, der blev slæbt og med store glade smil fra drengene fik vi det hele ordnet med det første læs, NU skal vi så i gang med at fordele det i de 3 rum. Susanne og Lis 20200205_115511 (2).jpg + Jens Vinding 20200205_123449 (2).jpgogså i gang med at diriger, så det hele gik bare op i en helhed. Stor TAK for hjælpen drenge i gjorde det skide godt . Uklare billeder er jeg god til
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det var godt, I fik hjælp til at flytte de tunge ting. Det har været et stort arbejde.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Morstrik- Lis - Vagn og jeg har havde i søndags det helt store gen fremme for at sætte det hele på plads og få et over blik over hvad vi har ( Odsherred depotet mangler ikke huer ) Garn rummet kan vi sætte en flue ved det er færdigt og ½ delen af færdig rummet er også færdig.og der blev ryddet ud i garn depotet så vi nu kan komme derind og begynde der når der er tid. Tak for en god dag til jer flittige bier
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er dejligt at læse om at der er folk, der kommer og giver en hånd når der er brug for det.
    Tak for jeres hjælpsomhed og indsats

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Igen gav Vagn -morstrik - Lish - Jens og jeg en søndag til at få depotet færdigt på Grevinge pleje center så vi kan åbne den 7-3 kl 10
    I kan nu finde ud af hvor tingene er og så må resten komme løbende og vi er ikke færdig med at tømme Fjordgården endnu selv der blev hentet et nyt læs af Jens som Vagn hjalp med at få op på depotet i søndags.

    Her er huset hvor du kan komme ind af døren til venstre 20200223_134523 (2).jpg

    HUSK der er også parkering på Maglegårdshøjvej og ved Grevinge kirken
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •