Rigtig god ide - ser ud til I rigtig har hygget jer![]()
![]() |
![]() |
|
Rigtig god ide - ser ud til I rigtig har hygget jer![]()
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke
Sjov idé, og de blev rigtig flotte.
![]()
Ja vi fik hygget os og dejligt man arbejde sammen om det... kan anbefales.![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
God frem møde i strikkeklubben i dag der blev grinet og hygget med chokolade med mere, så kom der en dame forbi med en dejlig masse garn20180106_122842.jpg Varmestuestrik.dk siger mange TAK
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Vi skal da vist have vores knapper hevet frem igen så vi kan lave sjove vanter![]()
Odsherred Strik i Vig arr. Varmestuestrik Danmark er nu i gang 20190217_133144.jpg
der kom 17 personer og om ikke også Ugevisen havde et par ord om det på side 2220190223_104336.jpg
Nu får vi se hvor mange der kommer næste gang den17 marts![]()
Det er en fin artikel. Den får det til at lyde, som om det har været umoderne at strikke. Så må jeg have været meget umoderne. Jeg har strikket i mange år.
Det er flot, at der kom så mange.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()