100_0143.jpg
100_0145.jpg
100_0146.jpg
100_0147.jpg
ja her er foto med den sidste mulighed.
håber det hjælper.
![]() |
![]() |
|
100_0143.jpg
100_0145.jpg
100_0146.jpg
100_0147.jpg
ja her er foto med den sidste mulighed.
håber det hjælper.
Tak Nette. Mine kommer til at hænge sammen i lillefingersiden. Fordi mine tommelfingre kommer jo til at sidde ved siden af hinanden. Lige som når du holder håndfladerne væk fra dig selv. Jeg har jo begge vanterne på pinden samtidig. Er stadig ved at tage ud til det rigtige maske antal.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jeg har strikket en ny model tommeltot denne gang..
100_0149.jpg
100_0154.jpg
100_0156.jpg
100_0158.jpg
nu må jeg se om jeg kan få den anden til at ligne denne har nemlig ikke skrevet noget ned...
så det må jeg heller gøre i aften.
nu er detførst
Jeg strikker jo tommelfingrene først efter samme måde som selve vanterne. Nu venter de på en anden rundpind til de skal strikkes sammen med vanterne.
Er det den samme vante, du har lavet lidt om på eller er du begyndt forfra med en ny vante? Du har vist travl med at strikke i øjeblikket.
![]()
Tak skal du have. Jeg tager stadig masker ud. Jeg er jo ikke nogen lyn-strikker.
![]()
Så! Nu bliver det sjovt. Nu skal jeg starte med det hvide garn på side 1 og rød inderside. Jeg har heldigvis en plan B, hvis plan A ikke vil, som jeg vil. Så strikker jeg vanterne på hver sin rundpind. Bare så længe, jeg strikker mønster. På den ene vante skal for- og bagside hænge sammen til højre og på den anden skal de hænge sammen til venstre. Det er med at have tungen lige i munden.
Jeg skal lige dele det hvide garn i 2.
![]()
håber det lykkes for dig.
og at du ligger foto ind
Der skal nok komme et billede. Nu skal jeg lige prøve først.
![]()
Det er en ret inspirerende tråd at læse.....tror sørme jeg hopper med på vognen når det par jeg har på pindende er færdig.