Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Lion's i Videbæk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Lion's i Videbæk

    Så er der lidt at gøre med til deres dag.

    Hej Inge.
    LIONS Club, Videbæk har modtaget din ansøgning om støtte til Varmestuestrikkerne i Spjald.

    Lions Club, Videbæk støtter årligt lokale, nationale og internationale humanitære projekter, der kan være
    med til at øge livskvaliteten for flest mulige mennesker.
    Gennem det sidste års tid har vi modtaget ansøgninger om i alt DKK 230.000. I samme periode har værdien
    af det frivillige arbejde blandt klubbens 33 medlemmer været DKK 135.750.
    Pengene blev efter en nøje vurdering fordelt mellem de indkomne ansøgninger på vort klubmøde i marts.
    Vi finder dog jeres projekt så interessant, at vi ekstraordinært har fundet lidt flere penge.
    Det er således med glæde, jeg kan meddele, at Lions Club, Videbæk har besluttet at støtte dit projekt:
    Ansøgning om tilskud til Varmestuestrikkernes strømpeslange i Spjald
    med DKK 1.000 til dækning af omkostninger i forbindelse med arrangementet.
    Støtten er betinget af, at projektet gennemføres og pengene anvendes i henhold til den fremsendte
    ansøgning. Når projektet er ”køreklar” og støtten ønskes udbetalt bedes du sende besked herom til vores kasserer Per
    Olesen på mailadressen: po@gopo.dk Husk at angive ansøger, samt navnet på projektet samt naturligvis et kontonummer,

    mvh Bent Stræde, Præsident i LIONS Club Videbæk


    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Lion's i Videbæk

    Det var da dejligt, mange tak til Lions Club Videbæk
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  3. #3
    cubik Gæst
    Det var da en god ting at de kunne finde lidt ekstra penge til vores projekt strømpeslange

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er en dejlig besked at få - og godt de gemmer lidt til de spontane, der pludselig får en god idé

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi forsøger at finde noget til alle steder der er strømpeslang, så man kan røre sig lidt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •