Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: M. Andersen strik mv.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Nu er jeg også blevet færdig med at spinde noget hundeuld, som jeg har fået fra en arbejdskollega. Den ene tråd er fra hunden, den anden er coriedale uld. Det er blevet væsentligt mere blødt end jeg havde regnet med. Det er bare et eksperiment, jeg går ikke ud fra at jeg kan bruge den smule til noget. Men sjovt at finde ud af, at det godt kunne lades sig gøre.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å jo det kan det og der bliver de flotteste luffer der er meget slidstærk og vandskyende ud af det, så klø du bare på, du kan gå på min hjemmeside og så hvad jeg laver af det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    Det ser rigtig godt ud.

    Du må se om ikke du kan få noget mere hundeuld, så du kan få lavet noget mere af det skønne garn. Ca. 200 g til et sjal
    Jeg fedter for kollegaen, så jeg håber der kommer noget mere i min retning. Det ville være dejligt hvis jeg kunne få til et par luffer eller et sjal.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Så har jeg endelig haft tid til at lave lidt mere - skønt at have juleferie!

    Jeg har fået syet et forklæde til sommerhuset ud af nogle rester jeg havde liggende, det blev straks taget i brug da vi skulle lave julemiddagen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    Der er også blevet tid til at sy et gardin til vinduet i døren i sommerhuset. Det er syet af en rest stof jeg har fra gardiner ind til gæsteværelset. Jeg har syet en masse små knaphuller i den øverste og nederste kant, så gardinstangen kan trækkes igennem knaphullerne. Det er blevet forbavsende godt, så jeg er tilfreds.

    Det er svært at tage billeder af et vindue, det må I bære over med

    Det første billede viser gardinet trukket fra, det andet viser det trukket for
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2011
    Geografisk sted
    Djursland
    Indlæg
    42
    Det er blevet flot, smart ide med de knaphulder, i stedet for en løbegang.
    Alting er let, bare man kan det.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •