Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Fotobøger - en god gaveide

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    Fotobøger - en god gaveide

    Jeg har i alle de år jeg har haft børnebørn, hvert år til deres fødselsdag, lavet en fotobog til dem, for det foregående år, men masser af billeder og forklaringer til, hvad der er på billederne og hvorfor. Det er tænkt som en bog de forhåbentlig vil tage frem mange år frem, især når de bliver voksne, og kan se deres liv med os, i billeder. Det var i starten en rigtig dyr fornøjelse, 199 kr. for 28 sider, og så 8 kr. for hver yderligere 2 sider. Men det er jo en ting der kan holde i rigtig mange år, så jeg har valgt, at disse bøger skal laves, uanset prisen.

    Men nu er der lavet en lille underafdeling dér hvor de normalt har fotobøger, hvor der er en fast pris på 149 kr. og det uanset om man laver 28 sider eller max 100 sider.

    Det kan klart anbefales, kvaliteten er supergod, med kraftigt blankt papir, sådan rigtig billed-agtig

    Senest har jeg lavet en bog til mine forældre, med billeder af deres oldebørn, de blev så glad for den, at det var lige før der var en lille dråbe i øjenkrogen.

    Synes I skal have linket, hvis det var en ide for Jer, det kunne jo også være en gave til en nykonfirmeret, fra festen, et bryllup eller en rund fødselsdag.

    http://www.lasertryk.dk/content/dat/...lasertryk.aspx

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tak for linket Missemor. Det ser godt og billigt ud.

    Jeg har selv lavet/fået lavet fotobøger flere gange.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •