Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Anbefal et dampstrygejern

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    22 Sep 2009
    Geografisk sted
    årre
    Indlæg
    106

    Anbefal et dampstrygejern

    Jeg skal holde svendegilde, og gæsterne plager om en ønskeseddel (hvorfor!!! er det jeg ikke får skrevet op hver gang jeg kommer i tanke om noget...) Nå men mit dampstrygejern er virkelig ringe, så nu har jeg jo chancen for at ønske mig et nyt! Er der nogen der kan anbefale et godt dampstrygejern??
    Har fundet et på nettet der er anbefalet Phillips GC3360 men er rart lige a høre hvad flere siger....

  2. #2
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janni86 Se meddelelser
    hvorfor!!! er det jeg ikke får skrevet op hver gang jeg kommer i tanke om noget...
    Da mine ønsker oftest opstår foran computeren (en opskrift man forelsker sig i og mangler garn til, en eller anden uundværlig dims man ser et sted osv) har jeg lavet et google dokument, hvor jeg skriver alle den slags ting op. Når jeg så skal lave ønskeseddel er det let blot at "rydde op" i listen og ta' de ting af jeg har opdaget jeg sagtens kan leve uden, eller allerede har købt :)

  3. #3
    Speedyneedle Gæst
    Hej,

    jeg er stadigvæk "forelsket" i mit Laura Star Strygejern som jeg nu har ejet i 12 fra ny. Og det fungerer bare så godt.

    Det bliver brugt til strygning, presning af sømme og ja, jeg ved ikke hvad jeg gjorde uden det.

    Mange hilsener

    Maria

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2009
    Geografisk sted
    Jylland
    Indlæg
    432
    Tefal express anti-calc (det har sikkert et eller andet fancy nr.) er et absolut anbefalelsesværdigt strygehjern med dampstation (jeg ved ikke, om det har din interesse). Jeg valgte det, fordi det var testvinder. Det var dengang billigst på Elgigantens hjemmeside.

    Stor vandtank, stort vandtryk og med non-stop system, hvis man løber tør for vand.
    Tryk indstilles nemt med drejeknap.
    Opbevaring til ledningerne, så de ikke "flagrer rundt" i skabet.
    Nemt låsesystem, så det hele er lige til at løfte ind og ud af skabet.
    Kalkopsamleren er nem at håndtere.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •