Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Tilbage pga. drillenissen *FOTO I INDLÆG 22*

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Tilbage pga. drillenissen *FOTO I INDLÆG 22*

    Kære kære kære Drillenisse.

    Hold op hvor blev jeg rørt, da jeg her til aften kom hjem og så hvad der var kommet i postkassen til mig

    To skønne skønne skønne fed garn. Lækkert lækkert lækkert. Foto må komme imorgen, for der er ikke rigtigt lys til et godt foto nu.

    Det er jo helt fantastisk, at et helt fremmed menneske tænker på at glæde lille mig (du er en skøn kvinde Fredsminde )

    Jeg har jo været væk fra Rokken i en del tid, og NU må det da være på tide, at jeg kravler ud af min fosterstilling

    Jeg vil ikke kede Jer for meget med detaljerne, men lige fortælle, at jeg har været væk, fordi jeg pludselig fik en slem depression og nogle voldsomme angstanfald. Puha da da....dét ønsker man ikke engang skal ske for ens værste fjende kan jeg lige fortælle Jer

    Men hvor har det været skønt, at der har været nogle helt igennem skønne, vidunderligt, fantastiske - der findes ikke tillægsord nok for hvor skønne I er - Rokkere, der har haft skrevet til mig på mail, og givet mig nogle opmuntrende ord med på vejen igennem en svær tid.
    I ved hvem I er, og jeg er DYBT DYBT taknemmelig for jeres søde ord til mig

    Men jeg har dog fået "Rokket" lidt, for jeg kunne jo huske at Drebis er sangskriver, og hun skulle da have lidt at lave, når nu jeg skulle bruge en sang til min nevøs konfirmation på lørdag. En FANTASTISK sang...det kan KUN anbefales at bruge Drebis som "sangsmed"

    Jeg er dog stadig ikke helt på toppen endnu, men jeg skal nok prøve, at være lidt mere aktiv herinde igen (nok til stor irritation for nogle - tihiii ) - men bær over med mig, hvis jeg ikke lige får kommenteret på Jeres skønne ting så ofte som før....skal lige op i gear igen.

    Mht det kreative, så har det stået HELT stille...jeg har INTET lavet i over ½ år. Så I skal nok ikke forvente det helt store input fra mig, men jeg lover, at jeg kigger forbi jævnligt, for at se Jeres skønne ting.

    Det var så ikke blot et lille pip fra mig, men en kæmpe lang smøre...undskyld

    Men nu er jeg ihvertfald tilbage - tak for omsorgen fra alle Jer skønne Rokkere og den dejlige drillenisse
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Thomas' mormor Gæst
    Velkommen tilbage Bubbihund !

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Velkommen tilbage.
    Varmt Knus & Kram.


  4. #4
    Tina Gæst
    Velkommen tilbage

    Dejligt at 'se' dig igen.

  5. #5
    drebis Gæst
    Dejligt du er tilbage og tak for de pæne ord ;)
    hi hi dejligt at også din Mor blev tilfreds

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Dejligt at høre fra dig igen - du har været savnet
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  7. #7
    jannie Gæst
    Dejligt du er tilbage igen Stort herfra

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi har savnet dig, der var et stort hul der hvor du plejer at være
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Velkommen tilbage, dejligt at se dig her igen
    Lev livet vi har det kun til låns.

  10. #10
    Fedania Gæst
    Velkommen tilbage - det er rart at høre, at du er okay :)

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •